959 visninger
|
Oprettet:
Gras bits gimpet piller - hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej
Min kat har jeg begyndt at give de der gras bits gimpet. Men han er begyndt at kaste op, hver gang han får dem. Kan han mon ikke tåle dem? Jeg ved ikke om I har kendskab til disse piller, og hvad I synes om dem, personligt? Alle andre jeg har læst om, har kun gode erfaringer med disse. Så jeg ved ikke om det er noget helt andet der er galt med ham. Hmm.. Men indtil videre, kunne jeg godt tænke mig at høre jeres eventuelle erfaringer med disse "gras bits gimpet" piller.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det må være dem her ikke???
Nå men hvis det er dem, så indeholder de jo græs, og for det første så er det jo meningen at græs skal katten bruge netop til at kaste hårboller op, så opkast er vel den naturlige reaktion..
Men for det andet så forstår jeg ikke at du giver din kat piller med græs??? Hvorfor ikke bare give katten græs, det er da langt bedre, katten bestemmer selv hvor meget den vil/ har brug for at indtage og det er sikkert langt billigere i længden, hvorfor give katten noget syntetisk som sikkert indeholder en masse katten ikke har brug for???
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
okt 2009
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.083
Frodo nyder at det er en stor skål
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Så bruger jeg dem du nævner og malt som guf, så "systemet" holdes lidt igang
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
jan 2012
Tip så kan du købe færdigt græs i Kvikly for blot 11 kr i grøntafd.
Jeg har selv 2 potter den ene står i døråbningen mellem køkken og stue (det er der den største trafik vej er for kattene
Men jeg har tidligere haft en potte i den ene vindueskarm, en potte på det ene kradsetræ, en potte ved tv-bordet hvor der også er en lille kradseting, så jeg flytter lidt rundt mellem de forskellige steder, sørg for græsset er hvor kattene er..
Men kattene skal nok finde græsset så længe den befinder sig på deres "rute".
okt 2009
Men så tror jeg, at jeg prøver at lade vær med at give ham de græs piller, og så køber jeg færdig vokset græs. Og så må jeg se om det ændre sig med ham.
Heidi:
Kan man købe græs i Kvickly ved grønssagsafd.?
okt 2009
jan 2012
Det er svært at sige hvad det er med de piller der gør at han brækker sig, men tænker at hans system ikke rigtig syntes om dem..
okt 2009
Men tak for rådet.
Ha' en rigtig god aften.
Gras bits gimpet piller - hjælp