{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Gras bits gimpet piller - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej
Min kat har jeg begyndt at give de der gras bits gimpet. Men han er begyndt at kaste op, hver gang han får dem. Kan han mon ikke tåle dem? Jeg ved ikke om I har kendskab til disse piller, og hvad I synes om dem, personligt? Alle andre jeg har læst om, har kun gode erfaringer med disse. Så jeg ved ikke om det er noget helt andet der er galt med ham. Hmm.. Men indtil videre, kunne jeg godt tænke mig at høre jeres eventuelle erfaringer med disse "gras bits gimpet" piller. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gras bits gimpet piller - hjælp
  • #1   14. aug 2014 http://www.maxizoo.dk/gimpet-grasbits-50-g.html
    Det må være dem her ikke???

Nå men hvis det er dem, så indeholder de jo græs, og for det første så er det jo meningen at græs skal katten bruge netop til at kaste hårboller op, så opkast er vel den naturlige reaktion..

Men for det andet så forstår jeg ikke at du giver din kat piller med græs??? Hvorfor ikke bare give katten græs, det er da langt bedre, katten bestemmer selv hvor meget den vil/ har brug for at indtage og det er sikkert langt billigere i længden, hvorfor give katten noget syntetisk som sikkert indeholder en masse katten ikke har brug for???

• #2   14. aug 2014 Jo, det er dem. Jeg havde bare hørt gode ting om dem. Men nu synes jeg godt nok han kaster lidt for meget op. Men ja, du har nok ret. Jeg vil bytte det om med det naturlige - kattegræs, så han, som du siger, selv kan indtage det græs som han har brug for. Så håber jeg bare på, at han vil røre græsset. Hvor vil evt være godt at stille græsset? omkring hans madskål eller?

• #3   14. aug 2014 Kan også se, at de blandt andet indeholder mælk og mejeriprodukter og gær. Og så indeholder de kun 12% græs.

• #4   14. aug 2014 Vi har sået vores i en stor plastikskål som er købt i jem og fix. Den står i vores kattegård men den kunne også sagtens stå inde da der ikke er huller i bunden.
    Frodo nyder at det er en stor skål smiley

profilbillede
  • #5   14. aug 2014 Jeg bruger dem en gang imellem som godbidder, specielt om vinteren, da mine kun gider at spise græs i haven... De vil ingen af de mange forskellige græsarter jeg har prøvet at gro til dem :-\
    Så bruger jeg dem du nævner og malt som guf, så "systemet" holdes lidt igang smiley

• #6   14. aug 2014 Og ingen brækker sig herhjemme smiley

• #7   14. aug 2014 Hmm jeg ville nok ikke stille græsset ved hans madskål, ikke fordi der som sådan er noget i vejen med det, men syntes måske det var bedre at stille et par stykker rundt om i boligen hvor katten er mest..

Tip så kan du købe færdigt græs i Kvikly for blot 11 kr i grøntafd.

Jeg har selv 2 potter den ene står i døråbningen mellem køkken og stue (det er der den største trafik vej er for kattene smiley og den anden står ved det ene kradsetræ..
    Men jeg har tidligere haft en potte i den ene vindueskarm, en potte på det ene kradsetræ, en potte ved tv-bordet hvor der også er en lille kradseting, så jeg flytter lidt rundt mellem de forskellige steder, sørg for græsset er hvor kattene er..
    Men kattene skal nok finde græsset så længe den befinder sig på deres "rute".

• #8   14. aug 2014 Kristina K - hehe, sikke et sødt billede af din kat! smiley

Men så tror jeg, at jeg prøver at lade vær med at give ham de græs piller, og så køber jeg færdig vokset græs. Og så må jeg se om det ændre sig med ham.

Heidi:
    Kan man købe græs i Kvickly ved grønssagsafd.?

• #9   14. aug 2014 Men tror I ikke det kan være det mælk og mejeriprodukter han muligvis ikke kan tåle?

• #10   14. aug 2014 Ja det kan man i hvert fald i Kvikly her i byen, de har sådan en kølemontre i grøntafd. og derinde blandt persille, purløg og alt andet grønt i potter der står potter med dyregræs tror jeg de kalder det til blot 11 kr, Maxizoo tager 20 kr for det samme smiley

Det er svært at sige hvad det er med de piller der gør at han brækker sig, men tænker at hans system ikke rigtig syntes om dem..

• #11   14. aug 2014 Okay, jamen det vil jeg prøve at se om de har her så. Ja, det er da stor pris forskel.
    Men tak for rådet.

Ha' en rigtig god aften. smiley

Kommentér på:
Gras bits gimpet piller - hjælp

Annonce