{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Min Klein er kørt ihjel i dag {{forumTopicSubject}}

I eftermiddag fandt Else min lille elskede Klein liggende midt ude på vejen kørt ihjel. Derfor har jeg slette ham fra mine katte. Han var min kælekat. Jeg var hans plejemor, fordi han blev efterladt smidt ud af en bil da han var bare 2- 3 uger. Han blev 1½ år, og nu er han død. Jeg savner ham så forfærdeligt. Jeg kan ikke forstå han er væk, og det kan hans kammerat Elvis heller ikke, han er jo også en smidt ud kat, vi fandt som killing og de to er vokset op sammen. Men nu har vi begravet lille Klein.

Jeg ved egentlig ikke helt hvor meget mere jeg kan klare, med Klein har vi midstet 4 katte siden vi flyttede hertil. Et er sikkert mine katter kommer ikke ud mere. Vi laver en kattegård, så de kan lege udenfor i sikkerhed, indtil da bliver de inde. Jeg kan ikke klare det her.

Samtidig med har jeg de sidste 2 måneder ligget med først influenza, så bronchitis, virus på stemme båndet og 3 gange lungebetændelse. Jeg var ved lægen i dag og selvom det er 3. gang jeg er på penecelin, skal jeg have dem 3 dage mere. Det hele er bare så træls, og jeg er bare så ked af det, har ingen kræfter og græder bare, både over Klein, men i morgen er det 8 måneder siden min mand døde. Jeg syntes ikke jeg kan holde til mere. Jeg er bare så træt og så ked af det.

Undskyld det lange indlæg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Klein er kørt ihjel i dag
  • #1   9. maj 2006 Øvv, hvor er det bar' surt smiley

- Det er sq li' før jeg var begynt at tude, da jeg læaste det smiley TUUUUD ;'(

• #2   9. maj 2006 Åh nej Alice - ved ikke helt hvad jeg skal sige - så jeg sender dig bare et kæmpe kram..............

• #3   9. maj 2006 Åårh, det gør´ mig meget ondt at høre! Det er faktisk så jeg sidder med en klump i halsen, og er ved at tude! Jeg ved præcis hvordan du har det!

Jeg tænder et lys for din Klein inde på http://www.dyremindet.dk/ - og selvom jeg ved at det er meget svært, så op med humøret, og tænk på alle de gode stunder I har haft sammen!

God bedring ven, og R. I. P. lille Klein!

Sig til, hvis du vil snakke, eller hvis du har brug for hjælp/støtte.

Potetrøst herfra.

• #4   9. maj 2006 Det er virkelig surt at miste nogle .

Inden for et halvt år har jeg misted' min elskede hund (kørt ihjel), min elsked' hest(aflivet), en ven(mast a en lastbil), og min onkel(kræft) smiley Inegn af dem var gammle nok smiley

• #5   9. maj 2006 Årrrh ! sidder næsten og tuder , !! smiley det er virkelig 'nedturs' tid du har der smiley årh ha .. tusindenvis tøstekram fra mig , soffi og mille .. smiley håber virkelig meget for dig at der snart sker noget virkelig godt for dig !
    mange flere knus til dig , smiley

• #6   9. maj 2006 Jeg får det helt dårligt . Jeg har selv lige mistet min dejlige Pjuske hun er også blevet påkørt

• #7   10. maj 2006 Else og mig har besluttet at kattene ikke kommer ud, før efter den 1. juni, for så vil vi lave sådan en slags løbegård, som de kan lege ude i, men ikke bryde udfra. Så kan de komme ud uden vi behøver at tænke på at de bliver kørt ihjel. Min lille bande har taget det pænt her til morgen at de ikke er kommet ud. Dog er Elvis temelig rastløs, jeg tror han leder efter Klein, for de har jo været sammen som brødre, og var næsten altid i nærhed af hinanden. Om lidt vil jeg gå ind og kigge til Colour og de små killinger. Og så vil jeg glæde mig til at få lille Mani over. Samtidig vil jeg gå ud til Kleins grav og tænke på ham. Den lille stakkels engel. Han fik så hårdt et liv fordi mennesker var onde ved ham. Først efterladt i kulde på en lille vej, helt alene bare 2- 3 uger gammel. Siden kæmpede han sådan for at blive rask. Og det tog næste et år, før han var en rask kat. Også ente han så tragisk. Jeg vil altid mindes min lille elskede Klein, han var min baby. Godnat min elskede baby, sov godt.

• #8   10. maj 2006 Det gør mig meget ondt at høre...

Jeg ved prøcist hvordan du har det mht. til at miste dine katte i trafikken...

Jeg har selv mistet 4 af mine katte ved at de er blevet kørt ned herude og det er bare frygteligt....
    På et tidspunkt når man bare et punkt hvor man ikke længere kan klare det...

Jeg holder også mine 2 små killinger indenfor om natten for det er typisk der det sker...

Jeg kan virkelig ikke klare at miste flere af mine elskede missebørn og hader bare at folk skal køre så forbandet stærkt..

Vi havde snakket om vi ville flytte fordi jeg ikke kan tåle flere døde katte, men desværre tillader økonomien det ikke..

Ang. din mand så gør det mig også meget ondt at høre... Jeg håber du har nogen ved dig som kan hjælpe og støtte dig så du på den ene eller den anden måde kan komme igennem den frygtelige periode af dit liv smiley

• #9   10. maj 2006 Ejj er jeg virkelig ked af at hører! Har selv midstet 2 katte der er blevet kørt over ! der er bare ikke noget værre end når man mister en kat man holder utolig meget af!

Gør mig ondt!

Kram Bettemis

• #10   10. maj 2006 Det skal gå skidt før det kan gå dogt! Og man må sige at det da ike kan gå dårliger for dig nu!

Alt godt fremoverPernille

• #11   10. maj 2006 Godt**

Kommentér på:
Min Klein er kørt ihjel i dag

Annonce