Min Klein er kørt ihjel i dag {{forumTopicSubject}}
I eftermiddag fandt Else min lille elskede Klein liggende midt ude på vejen kørt ihjel. Derfor har jeg slette ham fra mine katte. Han var min kælekat. Jeg var hans plejemor, fordi han blev efterladt smidt ud af en bil da han var bare 2- 3 uger. Han blev 1½ år, og nu er han død. Jeg savner ham så forfærdeligt. Jeg kan ikke forstå han er væk, og det kan hans kammerat Elvis heller ikke, han er jo også en smidt ud kat, vi fandt som killing og de to er vokset op sammen. Men nu har vi begravet lille Klein.
Jeg ved egentlig ikke helt hvor meget mere jeg kan klare, med Klein har vi midstet 4 katte siden vi flyttede hertil. Et er sikkert mine katter kommer ikke ud mere. Vi laver en kattegård, så de kan lege udenfor i sikkerhed, indtil da bliver de inde. Jeg kan ikke klare det her.
Samtidig med har jeg de sidste 2 måneder ligget med først influenza, så bronchitis, virus på stemme båndet og 3 gange lungebetændelse. Jeg var ved lægen i dag og selvom det er 3. gang jeg er på penecelin, skal jeg have dem 3 dage mere. Det hele er bare så træls, og jeg er bare så ked af det, har ingen kræfter og græder bare, både over Klein, men i morgen er det 8 måneder siden min mand døde. Jeg syntes ikke jeg kan holde til mere. Jeg er bare så træt og så ked af det.
Undskyld det lange indlæg
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 58
- Det er sq li' før jeg var begynt at tude, da jeg læaste det
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Jeg tænder et lys for din Klein inde på http://www.dyremindet.dk/ - og selvom jeg ved at det er meget svært, så op med humøret, og tænk på alle de gode stunder I har haft sammen!
God bedring ven, og R. I. P. lille Klein!
Sig til, hvis du vil snakke, eller hvis du har brug for hjælp/støtte.
Potetrøst herfra.
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 58
Inden for et halvt år har jeg misted' min elskede hund (kørt ihjel), min elsked' hest(aflivet), en ven(mast a en lastbil), og min onkel(kræft)
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
mange flere knus til dig ,
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 67
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 5
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Katte: 9 Emner: 10 Svar: 89
Jeg ved prøcist hvordan du har det mht. til at miste dine katte i trafikken...
Jeg har selv mistet 4 af mine katte ved at de er blevet kørt ned herude og det er bare frygteligt....
På et tidspunkt når man bare et punkt hvor man ikke længere kan klare det...
Jeg holder også mine 2 små killinger indenfor om natten for det er typisk der det sker...
Jeg kan virkelig ikke klare at miste flere af mine elskede missebørn og hader bare at folk skal køre så forbandet stærkt..
Vi havde snakket om vi ville flytte fordi jeg ikke kan tåle flere døde katte, men desværre tillader økonomien det ikke..
Ang. din mand så gør det mig også meget ondt at høre... Jeg håber du har nogen ved dig som kan hjælpe og støtte dig så du på den ene eller den anden måde kan komme igennem den frygtelige periode af dit liv
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 17
Gør mig ondt!
Kram Bettemis
maj 2006
Alt godt fremoverPernille
maj 2006
Min Klein er kørt ihjel i dag