975 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp - killing i løbetid? Hjælp - killing i løbetid?

Hej alle.

Kæresten og jeg er begyndt at tro at vores lille killing er kommet i løbetid. Vi fik hende den 19. august hvor hun også var 12 uger.

Hun er de sidste par dage blevet EKSTREMT kælen, snakker EKSTREMT meget og så er hun begyndt at stritte med halen og ligge den til siden når man nusser hende på ryggen. Kan det virkelig passe, at hun allerede er kommet i løbetid?

Hvad kender i andre af "symptomer"?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - killing i løbetid?
  • #4   8. sep 2014 Det er meget ungt men ikke umuligt , en af min mors bekendtes killing blev drægtig som 17 ugers hun blev neutraliseret og fik fjernet killingerne omgående det er ikke noget så ung en kat bør gennemgå..

Så hun kan godt være i løbetid men det kan også bare være hun er ved at være faldet godt til uanset ville jeg få hende neutraliseret snarrest muligt..

• #6   8. sep 2014 Okay, tak for svar.

Hun er en indekat, så neutraliseringen haster ikke HELT vildt. Selvfølgelig skal det gøres, det er da ikke det smiley

• #7   9. sep 2014 Caroline - Mon ikke hun bare er faldet til hos jer smiley Er hun i løbetid vil de oftest også begynde at gå at kalde en del - det kan lyde forskelligt, men her er en hunkat i løb:
    https://www.youtube.com/watch?v=lbS8Alai_hw smiley

Mht at hun er indekat, så husk at gentagne løbetider kan give livmoderbetændelse, så det er godt ikke at vente alt for længe smiley Og p-piller kan give både livmoderbetændelse og forøget risiko for mælkekirtel kræft.

I øvrigt kommer killinger sig meget nemmere over indgrebet - de heler nemmere og narkosen er hurtigere ude af kroppen, så de har det ikke dårligt så længe efter smiley

• #8   9. sep 2014 Haha, det er i øvrigt en video der virker på kattene vil jeg lige advare! Min avlspige, der har killinger står med tyk puf hale ved siden af mig, min anden hunkat sidder og brummer, og min tidligere avlshan (nu kastrat) sidder og ser nysgerrig ud - han vil stadig gerne parre damer smiley

• #9   9. sep 2014 Eva: Hun går og miaver konstant. Hun har hele tiden snakket meget, men ikke så meget, som hun har gjort weekenden over og i går. Vi kan ikke flytte os det mindste uden hun miaver. smiley

Og ja, lille Mille reagerede da også på den, haha smiley

Kommentér på:
Hjælp - killing i løbetid?

Annonce