{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Missepigen og killingerne {{forumTopicSubject}}

Missepigen havde det bare fino, her til morgen !
Der var gjort stort indhug i både mad-/vandskål.
Killingerne trives og bliver nusset og slikket efter alle kunstens regler !
Ja, og så hænger de skam godt fat i "pat-tøjet" så den del er også i orden *s*
Jeg tror der er een hunmis og 2 hanmisser (men det er sgu´ så mange år siden, jeg har skullet se forskel på nyfødte, at den "prognose" ikke er 100 % sikker *g*)
Anyway er jeg egentlig også ligeglad med køn, bare de er sunde og raske, og det ser de ud til ! *s*

Jeg glæder mig godt nok til de bliver større, og kan kravle i gardiner... Da er det sjovest at have killinger ! ;-))

Mange hilsner
og tusinde tak, for alle jeres søde og medlevende hilsner, hjælp og kommentarer !
Moster


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Missepigen og killingerne
  • #1   10. maj 2006 *gg* Kryds venligst fingre og tæer for at der ikke er flere smiley
    "Vi" har vist født, dem der skal fødes !
    Det er ikke uden visse smerter sådan at stå på sidelinjen og være medlidende... Det var skam hårdt ! smiley

    og slaverne.. *gg* joo hvis de viser sig passende, ellers beholder jeg hele bundet ! *gg*


  • #2   10. maj 2006 Sarabi. Nope..

    Min dag er generelt ret komprimeret (er egentligt også på arbejde nu) Dvs. jeg har mere eller mindre, skematiseret min dag, flere dage ud i fremtiden, da jeg ikke kan nå alle mine gøremål.
    Jeg var i området i Mandags, hvor missemanden bor men han var desværre ikke indfanget.!
    jeg vil helst have ham en søndag eller mandag, så han omgående kan komme til dyrlægen og blive kastreret.
    Mandag (ind i mellem tirsdag) er de eneste dage i ugen, hvor jeg rigtig kan tillade mig at holde fri.
    Jeg er selvstændig erhvervsdrivende og bor alene i et hus, som er under ombygning, har (som du vist ved) 2 jagthunde, som også skal stimuleres, så der er rigeligt med gøremål hver dag. Men det er nu ok, bare jeg kan passe "tingene" ind i "skemaet" .. *ss*

    Jeg håber at Jane, får mulighed for at komme med missemanden, for jeg har ikke tid det næste lange stykke tid ud i fremtiden.


Kommentér på:
Missepigen og killingerne

Annonce