1.318 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

ENDELIG - ny katteseng er ankommet ENDELIG - ny katteseng er ankommet

For et par uger siden skrev jeg at det nu ENDELIG var lykkedes mig at finde "katte-burgeren" - kattesengen som Hana og Maru (hvis det siger nogen noget) har gjort populær på nettet.

Efter at have ventet spændt i mere end en uge på at Post Danmark fik den toldbehandlet fik jeg den endelig i torsdags.

Og begejstringen (hos mig i al fald) var enorm. Hos divaen, not so much.

Jeg har benyttet de gængse tricks der plejer at få hende til at forelske sig i nyindkøb men lige præcis denne her, er det som om hun ikke bryder sig om - og det havde vi jo ligesom forudset, når jeg nu var så begejstret smiley

Hun har et par gange møvet sin forkrop derind og så ligget og luret ud gennem sprækkerne i siderne, og så har hun to - HELE TO - gange været helt inde i den.

Hun kom dog relativt hurtigt ud, men der har også været en jævn god temperatur i vores hjem i sidste uge, hvor solen skinnede, så måske den er blevet for varm for hende.
Jeg klynger mig i al fald til håbet om, at hun vil bruge den til vinter..

..og ellers? Ja, så har kæresten foreslået at vi jo da så bare er nødt til at have en lille ny killing som selskab til Kuro OG som kan vænne sig til burgeren fra den er lille bitte smiley

Nå, men jeg giver ikke op så let, så jeg prøver ihærdigt at fortælle (ja, jeg ved godt hvordan det lyder) divaen om hvor blød den er seng er - for den er faktisk sindssygt blød! - men hun lunter bare ligeglad forbi.

Sådan er katte - ikke respekt for at man har brugt utallige timer på nettet for at oversætte latterlige hjemmesider fra japansk til et (for mig) mere forståeligt sprog, blot for at opdage at de ikke sender lige netop denne vare ud af landet, hvorefter eBay kigges igennem hver eneste dag i flere uger (ja, måneder faktisk), for at finde en original, ubrugt udgave.
Dernæst hele besværet med at få burger-hule-sengen hjem, igennem told og det hele. Og sidst, men ikke mindst; udfordringen i ikke at blive sur på sig selv fordi der nu er brugt utroligt mange flere penge på den, end hvis man havde kunne købe den i en japansk online forretning. Oh well smiley smiley smiley smiley
..sådan er det jo smiley

Købte den endda i lyserød! Nå, men vi klør ufortrødent på, og håber hun en dag bruger den. Ellers må vi jo så have en bette legekammerat til hende (vi har faktisk talt om en lille buddy til hende).

Jeg fik dog et enkelt billede af hende i burger-sengen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENDELIG - ny katteseng er ankommet
  • #1   8. sep 2014 smiley :D smiley :D smiley

Utaknemmelige lille diva smiley :P smiley

• #2   8. sep 2014 I know! smiley men det er jo også det fantastiske ved katte.. de bruger det hvis de vil, og når de vil smiley

• #3   8. sep 2014 Jep man tror man har fundet det heeelt rigtige og så vælger de papkassen i stedet for smiley

Hvor har jeg også prøvet det såå mange gange før, senest ved at jeg troede jeg skulle være såå god ved dem og købe en fin og lidt mere fancy drikkefontaine, men næhh nej den gamle er bedst, de nægtede begge at drikke da jeg fjernede den gamle, så efter en uge hvor de kun drak af skålene jeg have rundt omkring, så måtte den gamle op igen og den nye er nu flyttet ud i gangen i håb om at de på et tidspunkt bløder op overfor den smiley :P smiley

• #4   8. sep 2014 Hehe, jeg forstår godt hun ikke er så begejstret, for den er godt nok grim smiley

Men ellers så kender jeg (desværre i helt usandsynlig høj grad smiley ) udmærket til ærgerlige udgifter og stort tidsforbrug og besvær med at skaffe bestemte ting .... til ingen nytte. Det er også derfor jeg tøver med at købe det kradsetræ, jeg efterhånden har haft kig på i flere år.

Men plysburgeren der må kunne sælges til en sphynx-ejer, for den må da lige være sagen for en skaldekat til vinter ;-).

• #5   8. sep 2014 Heidi: Havde hun da så bare gidet papkassen! Men næææh nej.. Det er kun hendes "rede" i toppen af klatretræet eller et gammelt håndklæde der har interesse smiley

Tinka; ja den er faktisk ikke sådan videre køn, men den er så dejlig bløøøøød smiley
    Hm.. måske en sphynx ejer ville synes om den.. Men tror næsten ikke jeg tør sælge den. I hvert fald ikke endnu. Jeg skal lige være HEEEEELT sikker på hun ikke vil bruge den smiley Men godt tip!

• #6   9. sep 2014 Den er så fed den "burger"! Er dog også ret sikker på Feline ik engang ville kigge ind i den, hvis jeg anskaffede mig sådan en!

Så ja en lille ny misser ku da godt tænkes at kunne lide den smiley

• #7   9. sep 2014 Har du prøvet at ligge den ned i en papkasse? *g*

• #8   9. sep 2014 # 5) Aha, kan være det er fordi den er dejlig bløøød, den ikke dur.
    Da jeg købte en dejlig bløøød hundepude til mine katte, troede jeg de ville elske den, men dét gjorde de ej! smiley

• #9   9. sep 2014 Karina: Ja, jeg synes også bare den er fantastisk, så da jeg så den i foråret på nettet MÅTTE jeg bare have den. Med fed tryk på jeg smiley For katten er jo så knap så begejstret smiley

Beltane: Nej, men du siger noget.. må lige prøve det af når vi har vores hyggestund i aften. Måske vil hun så bruge den smiley

Tinka: armen det er så typisk. Men det kan da godt være hun finder den for behagelig smiley

Kommentér på:
ENDELIG - ny katteseng er ankommet

Annonce