ENDELIG - ny katteseng er ankommet ENDELIG - ny katteseng er ankommet
For et par uger siden skrev jeg at det nu ENDELIG var lykkedes mig at finde "katte-burgeren" - kattesengen som Hana og Maru (hvis det siger nogen noget) har gjort populær på nettet.
Efter at have ventet spændt i mere end en uge på at Post Danmark fik den toldbehandlet fik jeg den endelig i torsdags.
Og begejstringen (hos mig i al fald) var enorm. Hos divaen, not so much.
Jeg har benyttet de gængse tricks der plejer at få hende til at forelske sig i nyindkøb men lige præcis denne her, er det som om hun ikke bryder sig om - og det havde vi jo ligesom forudset, når jeg nu var så begejstret
Hun har et par gange møvet sin forkrop derind og så ligget og luret ud gennem sprækkerne i siderne, og så har hun to - HELE TO - gange været helt inde i den.
Hun kom dog relativt hurtigt ud, men der har også været en jævn god temperatur i vores hjem i sidste uge, hvor solen skinnede, så måske den er blevet for varm for hende.
Jeg klynger mig i al fald til håbet om, at hun vil bruge den til vinter..
..og ellers? Ja, så har kæresten foreslået at vi jo da så bare er nødt til at have en lille ny killing som selskab til Kuro OG som kan vænne sig til burgeren fra den er lille bitte
Nå, men jeg giver ikke op så let, så jeg prøver ihærdigt at fortælle (ja, jeg ved godt hvordan det lyder) divaen om hvor blød den er seng er - for den er faktisk sindssygt blød! - men hun lunter bare ligeglad forbi.
Sådan er katte - ikke respekt for at man har brugt utallige timer på nettet for at oversætte latterlige hjemmesider fra japansk til et (for mig) mere forståeligt sprog, blot for at opdage at de ikke sender lige netop denne vare ud af landet, hvorefter eBay kigges igennem hver eneste dag i flere uger (ja, måneder faktisk), for at finde en original, ubrugt udgave.
Dernæst hele besværet med at få burger-hule-sengen hjem, igennem told og det hele. Og sidst, men ikke mindst; udfordringen i ikke at blive sur på sig selv fordi der nu er brugt utroligt mange flere penge på den, end hvis man havde kunne købe den i en japansk online forretning. Oh well
..sådan er det jo
Købte den endda i lyserød! Nå, men vi klør ufortrødent på, og håber hun en dag bruger den. Ellers må vi jo så have en bette legekammerat til hende (vi har faktisk talt om en lille buddy til hende).
Jeg fik dog et enkelt billede af hende i burger-sengen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Utaknemmelige lille diva
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hvor har jeg også prøvet det såå mange gange før, senest ved at jeg troede jeg skulle være såå god ved dem og købe en fin og lidt mere fancy drikkefontaine, men næhh nej den gamle er bedst, de nægtede begge at drikke da jeg fjernede den gamle, så efter en uge hvor de kun drak af skålene jeg have rundt omkring, så måtte den gamle op igen og den nye er nu flyttet ud i gangen i håb om at de på et tidspunkt bløder op overfor den
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Men ellers så kender jeg (desværre i helt usandsynlig høj grad
Men plysburgeren der må kunne sælges til en sphynx-ejer, for den må da lige være sagen for en skaldekat til vinter ;-).
okt 2013
Tinka; ja den er faktisk ikke sådan videre køn, men den er så dejlig bløøøøød
Hm.. måske en sphynx ejer ville synes om den.. Men tror næsten ikke jeg tør sælge den. I hvert fald ikke endnu. Jeg skal lige være HEEEEELT sikker på hun ikke vil bruge den
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Så ja en lille ny misser ku da godt tænkes at kunne lide den
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Da jeg købte en dejlig bløøød hundepude til mine katte, troede jeg de ville elske den, men dét gjorde de ej!
okt 2013
Beltane: Nej, men du siger noget.. må lige prøve det af når vi har vores hyggestund i aften. Måske vil hun så bruge den
Tinka: armen det er så typisk. Men det kan da godt være hun finder den for behagelig
ENDELIG - ny katteseng er ankommet