{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Anbefal en dyrlæge i nærheden af Kalundborg {{forumTopicSubject}}

Vi skal snart flytte fra Amager (hvor jeg har boet hele mit liv) til Kalundborg, i den forbindelse, skal vi finde en ny dyrlæge, ikke fordi vi skal bruge den med det samme, men vil gerne vide hvem vi skal bruge når vi en dag skal til dyrlægen smiley

Vores kat er kastreret indekat, men er ikke vaccineret eller chippet, det har vi ( selvfølelig) tænkt os at han skal når nu vi skal bo i hus, han kommer ikke til at løbe frit men får en løbegård, er det så stadig nødvendigt eller er vi helt tossede smiley

Planen er at vi skal have en kat mere når vi flytter, og en hund på et tidspunkt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en dyrlæge i nærheden af Kalundborg
  • #1   10. sep 2014 Vil du have mulighed for at køre et stykke??

    Den bedste dyrlæge jeg kan anbefale er Charlotte Kunst: http://www.kliniksundedyr.dk/

    Hun bor i Nyrup på Midtsjælland, men hun er også kørende dyrlæge, så kan du ikke komme til hende så kan hun komme til dig for et mindre kørselsbeløb..

    Jeg er ikke kendt med dyrlægerne i Kalundborg da jeg bor i Slagelse, men måske andre brugere kan hjælpe dig der smiley


  • #2   10. sep 2014 en kat burde altid være passet med sine vaccinere om så den er 100% indekat eller udekat. smiley Så ja det er nødvendigt at den får sine vaccinerer, og mærkning er altid en god ting, vi har 3 indekatte og alle 3 er øremærket, for man ved aldrig om de en dag, smutter ud og sker det, så ved folk at de tilhøre en og jeg vil kunne blive kontaktet.

    Så ja jeg synes 100% at det er nødvendigt.


  • #3   10. sep 2014 Vi har mulighed for at køre, den dyrelæge vi har, har vi haft side 1993 da jeg fik min første kat.

    Så skal katten helt sikkert vaccineres.


  • #5   10. sep 2014 Tak for jeres svar.

    Hun er noget billigere end min nuværende dyrlæge, det er jo slet ikke dårligt.


  • #6   10. sep 2014 Nej det er nemlig slet ikke dårligt..

    Ja hun er rigtig billig, men det kan hun jo være fordi hun har sin klinik i kælderen af sin privatbolig, så hun har jo reelt ingen husleje, og så skal det siges at hun kan ikke udføre komplicerede ting og operationer, da hun ingen røntgen har osv. så der må man have en anden dyrlæge også..

    Men til almindelige ting som sundhedseftersyn, vaccinationer, mærkning, neutralisering osv. der klarer hun det super og er halv pris af hvad dyrlægerne omkring Slagelse tager, så bruger jeg Slagelse dyrehospital til mere akutte og komplicerede ting, og Charlotte til de planlagte besøg..


  • #7   10. sep 2014 Hvilke vacciner skal katten have ?

  • #8   10. sep 2014 Alle, vil jeg mene, når den slet ikke har fået nogen som helst endnu. smiley

  • #9   10. sep 2014 Okay tak smiley

Kommentér på:
Anbefal en dyrlæge i nærheden af Kalundborg

Annonce