1.762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Shopping zooplus og maxizoo Shopping zooplus og maxizoo

Hej jeg vil høre hvad i shopper de forskellige steder og hvor meget ekstra der lige kommer med smiley
Hvad er rigtig godt at købe på zooplus. Jeg mangler lidt til mine udemisser de har kun sådan et killing kradsetræ som er ret ødelagt så vil gerne have et nyt ikke et stort men et hvor de kan ligge og putte smiley
Så hvad køber i til jeres misser smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shopping zooplus og maxizoo
  • #1   13. sep 2014 Grus (everclean) køber jeg altid fra den lokale dyrehandler (bonnie dyrecenter). Det er væsentligt billigere end at købe det hos maxizoo eller petworld - og han leverer for 25 kroner smiley

Tørfoder (RC sterilised) og vådfoder (blandet) køber jeg på zooplus. Om det er den danske eller tyske det bliver bestilt på afhænger lidt af hvor meget der er at spare på mit samlede indkøb.

Legetøj, maskåle, fontæne, senge og huler mm er stort set alt købt hos zooplus. Kradsetræet er købt på den tyske zooplus.

Kattebakken er købt i petworld.

Så er der lidt småting som divaens favorit mus der bliver pelset efter indkøb da det kun er skindet der er interessant - de bliver købt hos den lokale.

Så enkelte ting bliver købt i butik og andre steder men langt det meste købes på nettet og i særdeleshed på en af zooplus siderne.

Har dog også nogle andre sider jeg skal have købt noget fra da de har et andet udvalg end zooplus smiley

Foder og kradse-klatre møbler finder jeg billigere på zooplus (og især den tyske udgave) end i andre butikker.
    Det samme gælder noget legetøj som fx catit senses - det har jeg også købt billigere hos zooplus smiley

• #2   13. sep 2014 Jeg køber mad og godbidder på zooplus. Capstar køber jeg i maxizoo

• #3   13. sep 2014 Grus, tørfoder, kradsetræer, kattebakker.. Mere eller mindre alt faktisk bliver købt på ZooPlus..
    Vådfoder køber jeg i Aldi smiley

Ligeledes til min akvariehobby bliver 80% købt hos ZooPlus smiley

• #4   13. sep 2014 Jeg køber faktisk alt derfra smiley
    Jeg gør som når jeg skal i en fysisk butik, skriver en huskeseddel og går i gang, så er jeg sikker på at det ikke bliver alt for impulsivt smiley

• #5   13. sep 2014 Grus køber jeg i land og fritid, da det er lige i nærheden af os. Tørfoder køber jeg i zooplus. vådfoder i Aldi. Kradsebræt , madskåle, legetøj osv er købt i maxizoo

• #6   13. sep 2014 Har prøvet Lux til mine rovdyr, men de gider ikke have det.
    Så Kitekat eller Sheba til Mia Maja og Lukas og Gourmet Perle eller Shesir til "mine egne".
    Suppleret med Fit blandet med killingefoder og Appetite Control til de tykke smiley

De fungerer fint her i huset smiley

• #7   13. sep 2014 Jeg køber storset alt på zooplus til kattene.. Til mine kaninerne, køber jeg på Grünhopper.de også køber jeg lidt til alle på vetuk smiley

• #8   14. sep 2014 jeg køber stort set det hele på zooplus.de
    har lige købt to store kradsetræer til under 100 euo stykket. store gode stabile træer

køber hver mdr for omkring 3000 kr
    og det dækker
    tørkost (rc sterilised) til en mdr til 17 katte på fri tørkost
    alt vådfoder, og posevådmad til de to kræsne katte (jeg bruger 2 ds om aftenen + 6-8 potionsposer om dag)
    10 sække grus Golden grey
    div godbidder
    50 kg foder til hestene + evt vitaminbolsjer - har to heste
    kaninfoder til 2 styks kødkaniner
    foder og snaks til vores undulat

det eneste som jeg køber er træpillesmuld og hø til hestene. Høet bliver købt lokalt, og træpillesmuld er lidt svære at finde, så det bliver hentet en gang om mdr

og så lige hvad jeg nu lige mangler. næste gang kommer der en stor tissebakke i indkøbskurven.

• #9   14. sep 2014 Hold da op, men okay det er da fedt at kunne købe det hele på et sted smiley
    Jeg har 2 katte så det er begrænset hvad de skal have.
    Men mangler lidt aktivering til dem og steder de kan ligge og putte, men synes ikke jeg kan spare så meget på den tyske når det kun er lidt skal have smiley
    Havde tænkt på 2 mellem kradsetræer, men synes det er svært smiley

• #10   14. sep 2014 Når jeg køber stort ind handler jeg på den tyske ZooPlus, eller bliver det meste købt via den danske smiley

• #11   14. sep 2014 jeg har faktisk hellere ikke altid gjort det
    før købte jeg tørkost hos rc, dåsemad på nettet,grus i petworld, og hestefoder hos foderstoffen. her brugte jeg kun den danske side.
    så blev jeg gjort opmærksom på at den tysk, og til dels også den engelsk er noget billigere, alt efter hvad man køber
    jeg sparer sammenlagt imellem 1000-1500 kr om mdr ved at gøre det på den måde. og det er mange penge når man bare er på kh

• #12   14. sep 2014 jeg køber aldrig på maxizoo..

Zooplus køber jeg mest store ting hos (kradsetræ osv) da grus fåes billigere i petworld, da jeg så spare portoen smiley

• #13   18. sep 2014 killinge foder og godbider (anti hairball) og kattemælk samt grus køber jeg i maxizoo, men er også den nærmeste hvor jeg bor og priserne er rimlige. i forhold til land og fritid.
    Kattebakken er købt da jeg boede på fyn ved sallinge foder. Hun er meget rimlig i pris men desværre bor jeg ikke på fyn mere og hun har ikke det foder mine katte gider spise så bestille over nettet ved hende kan ikke betale sig desværre. hendes udvalg til katte synes jeg heller ikke er så stort.

Kommentér på:
Shopping zooplus og maxizoo

Annonce