1.762 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Shopping zooplus og maxizoo Shopping zooplus og maxizoo
Hej jeg vil høre hvad i shopper de forskellige steder og hvor meget ekstra der lige kommer med
Hvad er rigtig godt at købe på zooplus. Jeg mangler lidt til mine udemisser de har kun sådan et killing kradsetræ som er ret ødelagt så vil gerne have et nyt ikke et stort men et hvor de kan ligge og putte
Så hvad køber i til jeres misser
0 synes godt om
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
Tørfoder (RC sterilised) og vådfoder (blandet) køber jeg på zooplus. Om det er den danske eller tyske det bliver bestilt på afhænger lidt af hvor meget der er at spare på mit samlede indkøb.
Legetøj, maskåle, fontæne, senge og huler mm er stort set alt købt hos zooplus. Kradsetræet er købt på den tyske zooplus.
Kattebakken er købt i petworld.
Så er der lidt småting som divaens favorit mus der bliver pelset efter indkøb da det kun er skindet der er interessant - de bliver købt hos den lokale.
Så enkelte ting bliver købt i butik og andre steder men langt det meste købes på nettet og i særdeleshed på en af zooplus siderne.
Har dog også nogle andre sider jeg skal have købt noget fra da de har et andet udvalg end zooplus
Foder og kradse-klatre møbler finder jeg billigere på zooplus (og især den tyske udgave) end i andre butikker.
Det samme gælder noget legetøj som fx catit senses - det har jeg også købt billigere hos zooplus
jul 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 215
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Vådfoder køber jeg i Aldi
Ligeledes til min akvariehobby bliver 80% købt hos ZooPlus
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Jeg gør som når jeg skal i en fysisk butik, skriver en huskeseddel og går i gang, så er jeg sikker på at det ikke bliver alt for impulsivt
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Så Kitekat eller Sheba til Mia Maja og Lukas og Gourmet Perle eller Shesir til "mine egne".
Suppleret med Fit blandet med killingefoder og Appetite Control til de tykke
De fungerer fint her i huset
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.153
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
har lige købt to store kradsetræer til under 100 euo stykket. store gode stabile træer
køber hver mdr for omkring 3000 kr
og det dækker
tørkost (rc sterilised) til en mdr til 17 katte på fri tørkost
alt vådfoder, og posevådmad til de to kræsne katte (jeg bruger 2 ds om aftenen + 6-8 potionsposer om dag)
10 sække grus Golden grey
div godbidder
50 kg foder til hestene + evt vitaminbolsjer - har to heste
kaninfoder til 2 styks kødkaniner
foder og snaks til vores undulat
det eneste som jeg køber er træpillesmuld og hø til hestene. Høet bliver købt lokalt, og træpillesmuld er lidt svære at finde, så det bliver hentet en gang om mdr
og så lige hvad jeg nu lige mangler. næste gang kommer der en stor tissebakke i indkøbskurven.
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 57
Jeg har 2 katte så det er begrænset hvad de skal have.
Men mangler lidt aktivering til dem og steder de kan ligge og putte, men synes ikke jeg kan spare så meget på den tyske når det kun er lidt skal have
Havde tænkt på 2 mellem kradsetræer, men synes det er svært
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
før købte jeg tørkost hos rc, dåsemad på nettet,grus i petworld, og hestefoder hos foderstoffen. her brugte jeg kun den danske side.
så blev jeg gjort opmærksom på at den tysk, og til dels også den engelsk er noget billigere, alt efter hvad man køber
jeg sparer sammenlagt imellem 1000-1500 kr om mdr ved at gøre det på den måde. og det er mange penge når man bare er på kh
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Zooplus køber jeg mest store ting hos (kradsetræ osv) da grus fåes billigere i petworld, da jeg så spare portoen
sep 2014
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 1
Kattebakken er købt da jeg boede på fyn ved sallinge foder. Hun er meget rimlig i pris men desværre bor jeg ikke på fyn mere og hun har ikke det foder mine katte gider spise så bestille over nettet ved hende kan ikke betale sig desværre. hendes udvalg til katte synes jeg heller ikke er så stort.
Shopping zooplus og maxizoo