1.172 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

katteringeklokke til udekatte katteringeklokke til udekatte

Jeg tillader mig lige at reklamere for denne ringeklokke, omtalt af DIxe i denne tråd.

http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/112059-hvonaar_maa_den_lukkes_ud

Synes da det er vildt smart og ikke så dyrt som at få skåret i døren eller vinduet.

Fås her.

http://www.coolstuff.dk/Cat_Door_Bell

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katteringeklokke til udekatte
  • #1   15. sep 2014 Ja den er rigtig smart smiley
    skulle jeg have udekat så ville jeg klart overveje sådan en dims, den er netop ikke særlig dyr og lyder super smart..

Bor man til leje og ikke lige har tilladelse til kattelem er det da et fantastisk alternativ smiley

• #2   15. sep 2014 Det var også det jeg synes, så derfor kunne jeg ikke lade være med at oprette denne tråd, da det jo ikke er alle der ser den anden smiley

• #3   15. sep 2014 Tak for linket . Den vil jeg prøve selv om jeg har katte dør. For jeg har flere døre og så er det rart at vide om katten sidder ved en af de andre.

• Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #4   16. sep 2014 Skønt A.P., godt du bragte emnet vidre, når jeg nu ikke selv har fået snøvlet mig til at lave en tråd om emnet. smiley

Som jeg har nævnt i en anden tråd, så er jeg super glad for min katteringeklokke, da jeg netop blev fri for at lave hul til en kattelem, og samtidigt ikke behøver at bruge meget tid på at tjekke om mine katte vil ind.

Min ringeklokke har ind til videre holdt i 1½ år, og skal kun have skiftet batterrier i ny og næ. Hvilke egentlig var mere end jeg havde forventede, da jeg købte produktet, da jeg var en smule skeptisk overfor holbarheden af sådan en billig gadget. smiley . Men den virker altså uovertruffent.

• #5   16. sep 2014 Ja nogle gange imponeres man af holdbarheden af noget man egentlig ser som billigt, men fordelen ved at det er billigt er jo at så gør det ikke så meget hvis det skal udskiftes en gang om året eller hvert andet år smiley

• Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #6   16. sep 2014 Heidi, det var præcis derfor jeg godt turde købe katteringeklokken, den kostede ikke mere, end at jeg havde råd til at skifte den ud, såfremt den skulle gå hurtigt i stykker.

Men "skidtet" virker, og så længe min mand og jeg er glade for det, så kan Knud og Charlie heller ikke være andet. smiley

• #7   16. sep 2014 smiley smiley

• #8   17. sep 2014 pstttt

Laver lige et indlæg, så emnet ryger lidt op på listen, så der er nogen flere der kan nå at læse det inden indlægget ryger for langt ned smiley

Kommentér på:
katteringeklokke til udekatte

Annonce