419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Endelig sammen igen :) Endelig sammen igen :)

Så lykkedes det endelig at blive enige om Feline, og hendes videre færd!

Hvis I ikke kender historien er den her:
http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/112027-hvad_er_bedst

Og nu er hun så her hos mig. Hun kom i går, og allerede et par timer efter ankomst gik hun i krig med min mors lænestol. Den skulle da lige ha en kradsetur!

I nat har hun "bulset" min mors kærestes seng, og hevet en skuffe ud af min mors klædeskab og smidt hendes tøj ud på gulvet! Så jo hun føler sig rigtig hjemme smiley

Jeg er så glad for at have hende igen. Jeg stortudede, da min eks kom med hende. Det bedste var helt sikkert i aftes, da jeg var gået i seng, kom hun ind og hoppede op og ville nusses, ligge i ske og holde i hånd, ligesom vi gjorde førhen! Og igen i morges.

Nu er jeg så spændt på, hvad hun siger til Carlos (hunden), når de kommer hjem. For hun opfører sig allerede som om, det her er hendes hus smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig sammen igen :)
  • #2   21. sep 2014 Ihhh hvor er det dejligt at høre, nu er i endelig sammen igen smiley

Det lyder til Feline har haft en travl nat, der var en del der skulle undersøges hva smiley :P smiley :P smiley
    Men godt at hun føler sig hjemme og er faldet så hurtigt til, nu får hun jo vænnet sig til lugten af hunden, så mon ikke hun også acceptere ham når han kommer hjem, han skal nok bare lige vide hvor skabet skal stå, så går det nok smiley :D smiley

• #3   21. sep 2014 smiley det er dejligt, at høre smiley og det med hunden håber jeg også går godt smiley

• #4   21. sep 2014 Så overskriften, og tænkte nok det var dig der var blevet genforenet med Feline. Og det var det smiley
    Håber det kommer til at gå ok med hunden og dørene osv. OG at I får jeres egen bolig inden for rimelig tid.

• #5   22. sep 2014 Tak alle sammen smiley

Er så glad for at være sammen med hende igen. Hun er en rigtig bølle! Men det er jo netop det jeg elsker hende for smiley

Hun er så skæg at se på herhjemme. Hun er meget forundret over de der mærkelige fugle ude i haven. De er kæmpe store, kan ikke flyve og den ene siger en meget mærkelig lyd. Jeps det er høns og en enkelt hane. Sådan nogen har hun aldrig set før:) Og til den anden side er der et gadekær med ænder og blishøns, så hun har nok af underholdning smiley

• #7   22. sep 2014 Han er ikke kommet hjem endnu. De kommer hjem om en uges tid.

Men tror hun hvæser og stikker ham én, og så er den s... slået smiley Som sagt er han jo bange for hønsene!

Lige nu er hun i fuld gang med at rasere huset. Hive ting på gulvet og svinge i gardinerne. Så jo hun er faldet fint til! smiley

• #8   22. sep 2014 smiley :D smiley :D smiley :D
    Det lyder til hun er ved at gøre hjemmet til sit eget smiley :P smiley smiley

Kommentér på:
Endelig sammen igen :)

Annonce