Endelig sammen igen :) Endelig sammen igen :)
Så lykkedes det endelig at blive enige om Feline, og hendes videre færd!
Hvis I ikke kender historien er den her:
http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/112027-hvad_er_bedst
Og nu er hun så her hos mig. Hun kom i går, og allerede et par timer efter ankomst gik hun i krig med min mors lænestol. Den skulle da lige ha en kradsetur!
I nat har hun "bulset" min mors kærestes seng, og hevet en skuffe ud af min mors klædeskab og smidt hendes tøj ud på gulvet! Så jo hun føler sig rigtig hjemme
Jeg er så glad for at have hende igen. Jeg stortudede, da min eks kom med hende. Det bedste var helt sikkert i aftes, da jeg var gået i seng, kom hun ind og hoppede op og ville nusses, ligge i ske og holde i hånd, ligesom vi gjorde førhen! Og igen i morges.
Nu er jeg så spændt på, hvad hun siger til Carlos (hunden), når de kommer hjem. For hun opfører sig allerede som om, det her er hendes hus
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det lyder til Feline har haft en travl nat, der var en del der skulle undersøges hva
Men godt at hun føler sig hjemme og er faldet så hurtigt til, nu får hun jo vænnet sig til lugten af hunden, så mon ikke hun også acceptere ham når han kommer hjem, han skal nok bare lige vide hvor skabet skal stå, så går det nok
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.489
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Håber det kommer til at gå ok med hunden og dørene osv. OG at I får jeres egen bolig inden for rimelig tid.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Er så glad for at være sammen med hende igen. Hun er en rigtig bølle! Men det er jo netop det jeg elsker hende for
Hun er så skæg at se på herhjemme. Hun er meget forundret over de der mærkelige fugle ude i haven. De er kæmpe store, kan ikke flyve og den ene siger en meget mærkelig lyd. Jeps det er høns og en enkelt hane. Sådan nogen har hun aldrig set før:) Og til den anden side er der et gadekær med ænder og blishøns, så hun har nok af underholdning
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Men tror hun hvæser og stikker ham én, og så er den s... slået
Lige nu er hun i fuld gang med at rasere huset. Hive ting på gulvet og svinge i gardinerne. Så jo hun er faldet fint til!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det lyder til hun er ved at gøre hjemmet til sit eget
Endelig sammen igen :)