{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video: sammenføring af katte
  • #1   13. okt 2014 Hold da op der er meget lyd i dem, når jeg har været igang med ny kat, har der næsten ingen lyd været på smiley

• #2   14. okt 2014 Synes det er fantastisk med alle de lyde. Denne video viser virkelig, hvorfor en killing har brug for en anden kat, når det gælder opdragelse. Den indeholder så mange elementer af katteopdragelse smiley

• #3   14. okt 2014 God video, der viser en god sammenføring. Kunne dog godt have undværet den musik
    Jette - så har du da vist været ret heldig med dine smiley

Jeg må indimellem stoppe Speedy, når han jagter og slås med Mille da han ikke helt forstår når hun hvæser konstant smiley

• Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #4   14. okt 2014 at se den video, er som at se mine to drenge der leger - dog men den ene undtagelse at mine katte begge er 3½ år gamle og er vokset op sammen. Men de leger på samme måde - hvor den store på 7 kg ligger og slår med halen, og den lille på 5 kg sidder over ham, og venter på mulighed for at indføre et par dask! Hvorefter de jagter hinanden på skift. Det er skønt at se.

• #5   14. okt 2014 Ja jeg har været heldig smiley

Jeg har kun hørt hvæs og knurren en gang, og det var mellem 2 katte som havde boet sammen i næsten 4 år, og det var altså alvor smiley det viste sig, at den ene havde store smerter smiley og kunne ikke hjælpes.

Kommentér på:
Video: sammenføring af katte

Annonce