Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smilla kattefoder til killinger og
  • #1   18. okt 2014 Slet ingen der har erfaringer med det?

• #2   18. okt 2014 Mine to killinger får det nu, og de trives rigtig godt på det.

Der vil helt sikkert være nogen, som synes, at det er et dårligt foder, men for mig spillede prisen også en rolle. Så jeg brugte lang tid på at undersøge næringsindhold i forskellige mærker, og i Smilla synes jeg, at jeg kan stå inde for både pris og indhold smiley

• #3   18. okt 2014 Jeg fodrer pt med Porta 21 feline finest kitten, og er egentlig ganske godt tilfreds. Er bare træt af det kun fås i 2 kg. poser smiley Så jeg tænkte at jeg med fordel kunne blande dette med Smilla. Syntes nemlig også indholdet ser ud til at være helt okay.
    Og ja, prisen er jo bare en bonus smiley

• #4   18. okt 2014 Jeg fodrer med Smilla killingefoder til mine to killinger og med stor succes, de elsker foderet og dyrlægen har intet at sige om kattene. Fodermæssigt undersøgte jeg lidt inden og mener sagtens man kan fodre med dette foder som til stort plus fåes til billige penge. Ved siden af får mine dog Royal Canin kitten vådfoder som en lækker bonus om morgenen.

• #5   19. okt 2014 Vil aldrig give det foder til mine killinger...

Her er et flot skema som er lavet af Eva/Eifes - dem med grøn er de mærker man kan bruge med ro i sindet for der får killingen alle de ting den har brug for mens den vokser.

profilbillede
  • #6   19. okt 2014 Jeg tror jeg køber en pose med på et kg til at starte med og blande det i foderet, så kan jeg se om det er noget hun gider æde smiley

• #7   20. okt 2014 Smilla er noget bras.

* Der er for lidt kød i. Kun 24% kød - der burde være tæt på det dobbelte.

* Der er for lidt fedt i

Ud af 100 gram foder er der kun 29,54 gram animalsk protein, hvilket er alt for lidt.

Derudover er der alt for lidt vitaminer i.

Jeg ville ikke bruge det og aldrig anbefale det.

• #8   20. okt 2014 Tak for det skema! Og som sagt oven over, så er Smilla altså slet ikke godt nok. Har læst om det, og det ville jeg aldrig give min kat. Jeg kan anbefalde Applaws, Orijen og kingsmoore smiley vådfoder, helt sikkert Cosma!

• #9   20. okt 2014 Du skal bare huske på at selvom prisen måske er billig, så er det ikke sikkert det er billigere i det lange løb, da killingerne spiser mere af det, da det ikke er så næringsrigt som noget af det der er dyrere.

Der ryger mere ind og mere ud end, når du fodre med et kvalitetsmærke.

Kommentér på:
Smilla kattefoder til killinger og

Annonce