1.085 visninger
|
Oprettet:
Varmeelskende kat {{forumTopicSubject}}
Jeg har en varmeelskende kat, som "stjæler" min lampe(den afgiver noget varme) som jeg har på et sidebord ved siden af sofaen og så kan jeg jo ikke se noget når jeg stikker om aftenen
Jeg er så faldet over denne, men kom så i tanke om at jeg har en alm. varmepude, jeg evt kunne bruge den på det lave trin ?
Er der nogen der har erfaring med varmepuder ?
Det er selvfølgelig kun her til vinter og mens jeg sidder i sofaen
http://www.zooplus.dk/shop/husdyr_artikler_favoritter/saesonvarer/efteraar_kat/katteseng/395064
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Er der ikke noget med at sådan en varmepude ikke må være tændt for længe, noget med overophedning??? Eller var det i gamle dage??
Nå men er du sikker på at det er pga varmen at din kat søger den plads?? Kan det ikke lige så vel være fordi der dufter mest af dig??
Min Tøsen stjæler også min stol konstant og det har intet med varme at gøre, det er udelukkende fordi der dufter mest af mig..
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 942
Det med overophedningen mener jeg nu kun var i gamle dage.
Lampen står på et bord ved siden af og når jeg ikke lige bruger den er den skubbet lidt tilbage og så sidder hun tit med hovedet vendt op af mod varme kilden eller ligger der hvor den varmer mest
Har jo måtte rydde bordet for alting, fordi hun altid hoppede derop og møvede rundt indtil hun kunne ligge ned.
Hun elsker også at få tæppe på, når hun ligger ved siden af mig i sofaen - derfor jeg tænkte at jeg kunne prøve den varmepude
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
jan 2012
Min søsters MCO lå altid lige foran brændeovnen når den var tændt..
Han kunne være glohed at røre ved, men han hyggede sig og nød det
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
Og så ELSKER hun også tæpper.. Hun skal altid ligge helt inde i det - og gerne lige have tæppet moslet ned om sig så det ikke "trækker" ind
Måske jeg bør jeg også prøve en varmepude (selvom den grusomme historik viser at hun 9 ud af 10 gange ikke gider bruge det jeg køber til hende
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
før vi flyttede havde vi også en brændeovn. Den lå han ovenpå, selvom at der havde været ild i den hele dagen og vi andre ikke engang kunne lægge vores hænder på den. han elsker vores glaskaramiskeplade på komfuret.
men ellers så elsker mine tæpper, og især sådan nogle vamset nogle. men ellers fleece og uld
på zooplus har de også et tæppe/seng med lammeskind, den har jeg overvejet, men den er lidt dyr....
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
apr 2014
Sådan en har jeg også, det må være rigtige nordiske katte siden de er så glad for kulde
apr 2014
jan 2012
jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Jeg tror varmen her inde om vinteren er årsag til, at mine katte har vinterpels om sommeren og nu bliver det vinter og de får sommerpels
Varmeelskende kat