{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Kattegrus {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Kan i anbefale noget godt, men også gerne billigt kattegrus? Og i så fald, hvor køber i det? Jeg er ikke så meget inde i hvad der er bedst, om det klumper eller ej, og om det er bedre at det er duftfrit eller ej? smiley Min kæreste og jeg får nemlig en mis hjem på lørdag, så vil gerne være på forkant med noget godt grus til hende smiley
På forhånd tak!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus
  • #1   26. okt 2014 Jeg er meget glad for cats best oko plus fra zooplus.de
    Det er klumpende lugtfri grus, der er lavet af trae
    Beklager de forkerte bogstaver rundt omkring, mit tastatur vil ikke lave de 3 sidste bogstaver i vores alfabet smiley
    Jeg kunne aldrig finde p[ at bruge grus med duft, fordi jeg forestiller mig at det kan give allergi hos kattene og fordi jeg synes at lugten er forf;rdelig.
    N[r man bruger klumpende grus, behøver man kun fjerne klumperne hver dag ikke tomme bakken helt.

• #2   26. okt 2014 Okay, øv det skulle jeg da lige have vidst, har nemlig lige bestilt et kradsetræ og noget foder hjem fra zooplus.de smiley Men sådan kan det jo gå. Men mange tak for svar! Det lyder da nemt med det klumpende grus smiley Kan nemlig også godt forestille mig at det med duft kan fremkalde allergiske reaktioner.

• #3   26. okt 2014 jeg ville starte med det samme som det sted katten kommer fra, og så kan du se på bagefter hvad du helst vil have katten over på...det er nemlig ikke altid at de vil bruge noget nyt i et nyt hjem... bedre at starte ud med det katten er vant til og samme gælder foder smiley det ville være mit råd

• #4   26. okt 2014 Judith: Det er selvfølgelig også en god idé! Må lige høre hvad opdrætteren bruger smiley

• #5   26. okt 2014 ved det ud fra egen erfaring.... havde to slags grus stående han rørte ikke den anden type kun den fra opdrætteren af...så tænker bare at så står du der med en killing der nægter at bruge bakken, hvis det ikke er det samme smiley ellers kommer det helt an på hvad du er til om det er grus som klumper eller træpiller/savsmuld... men hvis jeg var dig ville jeg tage det stille og roligt og prøve mig frem hvad jeg fandt der var bedst for mig...her i huset burger vi tigerino klumpende/ canada versionen uden perfume... synes selv det fungere fint for os smiley

• #6   26. okt 2014 Billigt er ikke altid billigt. Vi køber dyrt kattegrus, som i sidste ende bliver billigt, da vi ikke skal skifte det i tide og utide, men vi kan nøjes med at fjerne klumper i meget længe.

Så vi bruger AK og Van Cat fra Agrosam.

• #7   26. okt 2014 Jeg sværger til Faktas hvide klumpende smiley Det har både en god sugeevne og er billigt (22kr).

Jeg har også været hele møllen igennem, og det her er det bedste indtil videre smiley

Mit skal nemlig være hvidt, ellers bliver min hvide mis' poter helt misfarvede smiley

Happy hunting smiley

• #8   26. okt 2014 Her bruger vi tigerino og vi køber det på zooplus. vi bruger det med duft og er meget tilfredse.

• #9   26. okt 2014 Jeg bruger faktisk bare det helt billige fra Netto... det klumper og der er duft i og man kan ikke lugte katten har været der

• #10   27. okt 2014 jeg bruger golden grey, og det er altså rigtig godt - især når man nu lige har så mange katte som jeg har. så kræver det altså en hel del af gruset

men har tidligere brugt Superklump kattegrus fra petworld - 2 sække a 15 kg koster ca 169. og det er rigtig godt. det kan helt sikkert anbefaldes. Den eneste grund til at jeg ikke bruger det, er fordi jeg ikke kan få det leveret. Bruger 10 sække om mdr, så vil gerne spare ryggen lidt en gang imellem.

jeg har prøvet rigtig mange forskellige

ak er også rigtig godt, men det ligger i den dyre ende
    det billige fra brugsen, fakta, rema er pænt sagt noget hø. man skal skifte hele bakken ret tit for at det ikke lugter
    ec er dyrt i forhold til hvad det kan

har prøvet flere forskellige - handler selv på zooplus så har prøvet en del herfra også

fordelen ved at købe noget godt grus, er jo at man ikke skal smide gruset ud. man renser bakken hver dag, og så vasker man bakken et par gange om mdr. man skal bare suplere op hele tiden. ikke smide det ud.
    jeg ved at fx ak kattegrus kan holde til ca 3 mdr for to poser ved to katte - har selv solgt rigtig meget af det, og vores sælger brugte det selv. han havde to indekatte, og brugte 2 poser hver 3. mdr. så det er ikke dyrt, man skal vide hvordan man gør.

• #11   27. okt 2014 Vi har fordelen, fordi vi selv kan hente både AK og Van Cat. Det kan godt være, at de er dyre, men vi bruger heller ikke mange poser i forhold til, at vi har 9 katte der bruger det grus.

• #12   27. okt 2014 Mange tak for svar alle sammen! smiley

• A T
    A T Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
    #13   27. okt 2014 Jeg bruger der helt billige røde-ikke klumpene fra rema..

Vores katte skraber så meget i kassen at klumperne bliver ødelagt..

• #15   28. okt 2014 Jeg har så holdt mig langt væk fra det billige. Silla var vant til i starten men hele mit hjem var fuld af støv på det tidspunkt som lå overalt og det tror jeg ikke kan være godt for kattene. Så de lidt dyrere mærker synes jeg har holdt meget længere. Jeg ved da ikke om der så er forskel fra hvilken butik det billige kommer fra. Her synes jeg både det fra brugsen og Rema bare giver støv over det hele.

• #17   28. okt 2014 Vi har også selv støvallergi, så vi vil gerne have noget der ikke støver for meget smiley

• #19   28. okt 2014 Det er det nemlig ikke, om man har allergi eller ej smiley

• #20   28. okt 2014 har også selv støvallergi, så derfor holder jeg mig til dem som ikke støver for meget
    det værste syntes jeg er at ens rum er smurt ind i støv.

man får mere kvalitet ved de lidt dyre mærkere - men de holder så også meget længere end det billige.
    da jeg var på kv, brugte vi dels noget knapt så godt. så valgte vores internatsleder at vi skulle bruge AK i stedet for. netop fordi var bedre

• #21   28. okt 2014 Jeg bruger Tigerino Canada Klumpende Kattegrus med enten æbleduft eller babypudderduft.. smiley Det er lidt forskelligt... Ingen af dem dufter kraftigt af den duft de nu har, derimod synes jeg at den "lugtfri" udgave hørmer langt væk af cement smiley

• lone K
    lone K Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 14
    #22   29. okt 2014 Her har vi i flere år brugt Olivers klumpende kattesand. Det bliver, - uden beregning og meget hurtigt, - bragt lige til døren, og der er stor rabat, når man køber 3 poser ad gangen. smiley Kan kun anbefales.

Kommentér på:
Kattegrus

Annonce