{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

tandbehandling nu hoster katten ?? {{forumTopicSubject}}

hejsa KG. Dharma min hun kat har i dag været ved dyrlægen og få ordnet hendes mund hun havde en del tænder der var ved at rådne op ?? hun er en hitte kat på ca 3½ år ifølge 2 dyrlæger. nå men mit spørgsmål går på er det normalt at de hoster efter at have været bedøvet og fået rykket tænder ud, det er anden gang i hendes korte liv første gang var ved tidliger ejer hende der fandt hende smiley og det er så ca 1½ år siden og nu kan jeg vist kalde hende tandlæse Dharma hun har 6 tænder tilbage i hele munden vildt. men har både læst og hørt fra dyrlægen det ikke skulle være et problem. så det eneste jeg er bekymret over er at hun nu hoster, sådanne en hoste som om hun har øm hals eller noget i den stil ;( er det noget jeg skal være bekymret over ?? ved at når de normalt bedøver får dyret en slange i halsen men gør de også det når det er tænderne der skal ses på ?? håber nogen ved det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tandbehandling nu hoster katten ??
  • #1   1. nov 2014 Jeg ville ringe til dyrlæge vagten og tale med dem om det, jeg har ikke oplevet det med hosten.
    Røde har også fået fjernet tænder 2 gange og har kun 11 tænder tilbage, han bliver tjekket hvert 1/2 år nu og ind til der ikke er flere tænder smiley han fylder 3 i slutningen af denne månede.

• #2   1. nov 2014 Hun har sikker været intuberet (slange i luftvejene) det kan godt virke generende bagefter

• #3   1. nov 2014 da Krumme blev ordnet sidste år var han også meget øm i halsen. faktisk så øm at han i flere uger efter nægtede at spise tørkost.

jeg har lige haft Rosa afsted i går med samme problem, dog fik hun kun fjernet to tænder. Men hun har desuden betændelse i nogle sår i munden

• #4   1. nov 2014 Dharma er på toppen igen i dag, havde kun problemer med at få hende til at spise hendes medicin, (som hun får for smerte og betændelse) men fandt på at koge noget kyllingekød til det næsten faldt fra hinanden og der på drysser jeg så pillen ud på og røre det sammen med lidt af det kogte kylling vand smiley så nu spiser hun det uden at blinke smiley for hun vil bestemt ikke have det direkte i munden og jeg kan ikke nænne at tage ved, nu hun er øm i munden så det må blive med kyllingen smiley hun leger og spinder og hopper op og ned så hun er helt klart i bedring og ingen hoste siden kl 3 i nat smiley

Kommentér på:
tandbehandling nu hoster katten ??

Annonce