tandbehandling nu hoster katten ?? {{forumTopicSubject}}
hejsa KG. Dharma min hun kat har i dag været ved dyrlægen og få ordnet hendes mund hun havde en del tænder der var ved at rådne op ?? hun er en hitte kat på ca 3½ år ifølge 2 dyrlæger. nå men mit spørgsmål går på er det normalt at de hoster efter at have været bedøvet og fået rykket tænder ud, det er anden gang i hendes korte liv første gang var ved tidliger ejer hende der fandt hende
og det er så ca 1½ år siden og nu kan jeg vist kalde hende tandlæse Dharma hun har 6 tænder tilbage i hele munden vildt. men har både læst og hørt fra dyrlægen det ikke skulle være et problem. så det eneste jeg er bekymret over er at hun nu hoster, sådanne en hoste som om hun har øm hals eller noget i den stil ;( er det noget jeg skal være bekymret over ?? ved at når de normalt bedøver får dyret en slange i halsen men gør de også det når det er tænderne der skal ses på ?? håber nogen ved det
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Røde har også fået fjernet tænder 2 gange og har kun 11 tænder tilbage, han bliver tjekket hvert 1/2 år nu og ind til der ikke er flere tænder
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
jeg har lige haft Rosa afsted i går med samme problem, dog fik hun kun fjernet to tænder. Men hun har desuden betændelse i nogle sår i munden
jan 2013
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 74
tandbehandling nu hoster katten ??