Dagene efter sterilisation Dagene efter sterilisation
Min killing på 20 uger blev i torsdag steriliseret og kom hjem fredag eftermiddag med krave. Kraven blev taget af i nat (skulle blive til dag mandag) da hun fik kæben ned under kraven og kunne ikke få den ind igen.
Men.....
Nu er der kommet en bule forneden af samlingen (hun er klipset) hun har været aktiv og leget uhæmmet ligger nu og sover og har gjort det det meste af eftermiddagen og aften. Hun spiser og drikker som hun plejer og besørger i Bakken.
Mit sp er så om der er nogen som har oplevet dette??
Og hvordan ser man om en kat har ondt hvis det er?
Hvis det udvikler sig ringer jeg selvf til dyrelægen. Men vil ikke male fanden på væggen hvis det er noget ufarligt. Håber der er nogen som kan svare
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 17 Katte: 8 Emner: 48 Svar: 673
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
jul 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 33
jul 2011
jul 2013
jul 2011
jul 2011
jul 2013
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jul 2011
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 66
- er det en brok, den har fået ( fx hvis den indvendige suturering er gledet eller springet over et par sting) skal din dyrlæge vurderer om der skal reopereres. Da der kan risikere at komme tarmfremfald i sådanne defekter.
Så hold godt øje med den lille dame og fortæl endelig din dyrlæge om det hvis det udvikler sig.
- hvis det viser sig hun skal genopereres skal du have det gratis udført, da det er en komplikation der er kendt og dyrlægen skal dække over, alt så en slags fejl.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
jul 2011
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 942
Men ud fra de billeder, så tror jeg bestemt ikke at du skal være nervøs.
Min Mille fik også en bule, men den forsvandt efter et par dage, så det er vist meget almindeligt at de får en bule et par dage
Ellers ser såret jo helt fint ud
Men ih, det ser altså lidt drabeligt ud med de klips
Mille hun blev heldigvis syet med opløselig tråd, så der var ikke noget der skulle gøres efter at hun var opereret
jul 2011
Jeg er ikke helt tryk ved ham her og han joker for meget
Derudover har min veninde som jeg har købt missen af (hun havde alle 4 inde samtidig) oplyst mig da hun kom tilbage med hende fredag af hun skulle have kraven på til mandag hvorpå dyrelægen siger at det var til næste mandag ??
Tog den af søndag da hun blev ved med at få kæben under skærmen så hun sad fast hvilket de også havde problemer med hun gjorde det døgn hun var der.
Selvom han siger alt er som det skal være så bliver der næste gang benyttet anden dyrelægen!!!!!
Tak for alt jeres hjælp
Dagene efter sterilisation