{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Efterlysning {{forumTopicSubject}}

Min lille perser sourpuss hoppede ud af vinduet i går imens vi luftede ud og vi opdagede det ikke før hertil morgen, så nu efterlyser jeg hende vidt og bredt.. Har blandt andet sat flyers op i opgangene i nabolaget og efterlyst hende på Islands Brygges facebook side, så nu tænkte jeg at jeg lige ville gøre det samme herinde, i tilfælde af at nogen herinde bor i mit nabolag og har set hende..

Mange tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning
  • #2   19. nov 2014 Hun er chippet... Ringer til dyrenes beskyttelse i morgen og efterlyser hende hvis der ikke er sket noget i løbet af i dag..

  • #4   19. nov 2014 har jeg prøvet, tager en runde mere her til aften når min mand kommer hjem.. Hun er langt gladere for ham end for mig, så måske kan han nemmere lokke hende frem end jeg kan..

  • #5   19. nov 2014 Du kan sagtens efterlyse nu.
    Gå ind på dyrenes beskyttelses hjemmeside.
    Vælg "hvad kan du gøre" - efterlys et dyr.
    Og følg anvisningen


  • #6   19. nov 2014 du skal - eller måske din mand skal - ud og kalde på hende her til aften og i nat
    hun vil være stresset og bange, og vil gemme sig indtil der er mere ro.
    tag noget med som hun kender lyder af - pose med mad mm


  • #7   19. nov 2014 Min mand har sagt ja til at gå en runde sammen med mig når han kommer hjem om lidt, og også at tage ind til en af vores naboer som jeg aldrig kan huske hvad hedder eller hvor bor, som ofte har taget vores Maine Coon ind hos sig, når hun er ude fordi damen syntes at det er hyggeligt med selskab.. Personligt syntes jeg at det er hamrende træls at hun lukker min ene kat ind til sig (hende her kommer ud) fordi jeg har rendt nogle gange og ledt i et par dage også har den "bare" været inde hos hende..

  • #8   20. nov 2014 Der var to piger som fandt hende i går og kom med hende, så var super glad og gav dem to flasker vin som tak.. Var helt rundt på gulvet over at se min lille kat igen..

  • #9   20. nov 2014 Hvor er det dejligt at høre smiley ville splitte hele byen ad hvis mine katte blev væk.. Nu er de heldigvis indekatte så det behøver jeg ikke smiley dejligt hun er kommet hjem til jer igen! Og godt hun er vant til at være ude.. Hun ved sikkert ikke hun har været væk smiley

  • #10   20. nov 2014 Hun er ikke vant til at være ude, det er min store kat som er det.. Pigerne fortalte at hun sad helt ulykkelig og peb under en skraldespand, og at de havde set min flyer i en af opgangene, så var super glad for at få hende hjem igen..

  • #11   20. nov 2014 Åh.. Det havde jeg misforstået smiley arme missekat smiley hvor er det godt hun er hjemme i trygge rammer igen smiley så må hun ekstra forkæles smiley

  • #12   20. nov 2014 Thums up til de to piger smiley

  • #13   20. nov 2014 smiley
    Ja er super dejligt at have hende hjemme igen.. Var godt nok nervøs for at vi aldrig ville se hende igen da vi bor inde i København...
    Ja de var virkelig dagens helte i sky sovs smiley


Kommentér på:
Efterlysning

Annonce