383 visninger
|
Oprettet:
Hills C/D reduced {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Min ene kat Neo fik for en måneds tid siden konstateret krystaller i sin urin. Han fik skyllet blæren og kom på speciel foder. Han har lige været til tjek hvor han blev erklæret rask (dejligt!). Han skal nu på forbyggende foder, Hills C/D reduced (han er lidt for stor), sådan så det ikke sker igen.
Er der nogle der har erfaring med dette foder, eller evt ved hvor man kan købe det til lidt billigere penge end ved dyrlægen?
HK Lærke
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 24
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Og så kan jeg kun anbefale at fodre godt med våderfoder så nyre og blære bliver skyllet godt igennem
feb 2009
maj 2011
Neo er desværre en kræsen herrer og vil slet ikke have vådfoder. Har prøvet meget forskelligt uden held. Hen vil heller ikke have rådt kød, så det er svært på det punkt.
feb 2009
maj 2011
maj 2014
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 36
De ville heller ikke have vådfoder, så jeg gav dem hver dag en lille portion tørkost med 1 dl. vand over. Jeg lod det lige stå en 5 min. tids, så pillerne svulmede lidt op, før de fik det. Det var lidt klamt at se på, men herrerne de elskede det og jeg var glad for at de fik noget mere væske i sig, på den måde.
Så måske en mulighed for dig, for at få lidt mere vand i dem?
Hills C/D reduced