1.170 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kattepasser - tak for hjælpen gave? :) Kattepasser - tak for hjælpen gave? :)

Hej! smiley

Her til februar skal vi ud og rejse i en måned til New Zealand og i den sammenhæng skal min farmor og farfar passe vores to katte. smiley

De glæder sig helt vildt da de elsker katte og min farfar har endda lavet et klatretræ til dem selv. smiley

Men så kom vi til at snakke om, hvad man kan gøre for dem for at sige tak for hjælpen, for det er jo ikke så lidt endda at passe dem i en hel måned.

Vi snakkede om, at vi ville se om vi kunne finde nogle sjovt "New Zealandsk" på turen og give dem.
Og måske invitere dem ud og spise. Men pengene er lidt begrænset, så vi ved ikke om det bliver lidt dumt - så det ville være federe med noget der varede lidt længere.

Alle ideer modtages med kyshånd! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepasser - tak for hjælpen gave? :)
  • #2   30. nov 2014 Det er en virkeligt god ide! smiley Det vil vi helt sikkert gøre!!! smiley

Vi vil helt sikkert give dem en åben invitation til at komme på besøg hos os, men da vi bor i København og de i Nordjylland, så er det ikke så let smiley Men de har dog været herovre før og besøge.

Ja ikke? De er så skønne! smiley De spurgte selv om de måtte få lov til at pase kattene imens vi var på ferie - totalt drømmescenarie! smiley

Mange tak!! knus

• #4   30. nov 2014 Ja de er så dejlige! smiley

Det er også en virkeligt god ide! Og meget let at lave! smiley Det vil jeg helt sikkert også overveje! smiley

• #5   1. dec 2014 De behøver jo ikke inviteres ud og spise - I kan jo inviterer dem hjem...

De gør det jo heller ikke for at få noget, går jeg ud fra.. De kommer jo nok til at sætte pris på at have selskab.. Måske vin og en æske chokolade.. Det behøver ikke at være noget dyrt..

Kommentér på:
Kattepasser - tak for hjælpen gave? :)

Annonce