{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Efterlysning af hankat {{forumTopicSubject}}

Vores ene kastareret hankat Bagheera er forsvundet og har været væk siden september hvis jeg husker ret.

Vi bor i Nordsjælland, 3200 helsinge i ramløse.

Han har farven "smoke" men de fleste vil nok bare kalde ham sort, han er spinkel af bygning og vi frygter at nogle har troet han har været for tynd og taget ham ind. Han er øretatoveret og kan være meget snaksaglig og miawer ofte hvis man vækker ham fra hans søvn

Har nogle af jer set eller hørt noget må i meget gerne sige til smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af hankat
  • #1   2. dec 2014 Har i kontaket kattens værn, dyrenes beskyttelse osv?
    I kan søge på jeres kat inde på Katteregistret og melde den savnet der


  • #2   5. dec 2014 Øv, hvor er det træls for jer! Håber i får jeres fine mis tilbage )-: held og lykke!

    Og som Maiken siger; ring rundt til de forskellige organisationer, måske nærliggende dyreklinikker.


  • #3   5. dec 2014 Gå en runde i nabolaget og smid en seddel ind af folks postkasser. Det kan da være nogen har set ham eller taget ham til sig.

  • #4   5. dec 2014 Har sendt en efterlysning til min mor så hun kan hænge dem op i butikkerne og hos dyrlægen, jeg har oprettet en efterlysning inde på dyrenes beskyttelse og en facebook side for efterlyste dyr, sidste gang jeg var i nordsjælland gik jeg ofte runder og kaldte på ham da vores katte har lært at nå jeg kalder er der godbidder.. selvfølgelig er det den kat som kun noglegange kommer der er væk, de 3 andre kommer uden tøven.. men jeg har en følse af at nogle har ham.. eller et håb måske..

Kommentér på:
Efterlysning af hankat

Annonce