Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper i møblerne ?
  • #1   4. dec 2014 http://www.lavprisdyrehandel.dk/loppe---flaatmidler-3224/program-vet-loppemiddel-7046264139554

Og nogen som evt kan fortælle mig om dette er godt da jeg ikke syntes frontline virker ordenligt smiley

• #2   4. dec 2014 Skift over til advantage istedet smiley frontline er noget møg

Og der to måder at få lopper ud af møbler.
    1. Rengøring, støvsugning, vask vask vask, støvsugning, rengøring, tæppebankning vask vask vask rengøring støvsugning vask vask vask. Og en måned efter gør du det igen og en måned efter igen. Loppeæg er genstridige og kan sidde overalt. De ligger og luner sig nu, men til forår klækker æggene og så en gang til
    2 gift (men det kræver at kattene kommer ud af huset, så længe giften virker)

• #3   4. dec 2014 Er der ikke også noget med at du kan stille møbler ud i frostvejr i et par dage ?
    Så fryser de ihjel ?

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #4   4. dec 2014 Det skal RIGTIGT MEGET til før lopperne fryser ihjel!
    Som Heidi skriver er det masser af rengøring en rigtigt god ide.
    Der findes også et effektivt produkt der hedder RTU Tanaco som er virkelig effektivt og ikke giftigt for katte, hunde eller mennesker.

Mvh. Peter

Ps. Hold dig langt væk fra Frontline....

• #5   4. dec 2014 Tak for svarene smiley

• #6   4. dec 2014 Ok tak Animaks, så er den skrøne da aflivet smiley

• #8   4. dec 2014 Ved os har det altså hjulpet enten at smide det i fryseren eller udenfor når det er minus grader. (:

• #9   4. dec 2014 Har lige selv været rumlen igennem. Advantage til misserne og så er alt vasket på 95grader (altså de ting der Kan komme i vaskemaskinen) og ellers bare rengøring. Jeg har også købt B&B Petguard som jeg har fået anbefalet til kattens omgivelser.. så nu det bare grundig regelmæssig rengøring og så håbe..

Det noget skidt at skulle af med igen.. smiley

• #10   4. dec 2014 et god ting: damprenser

super god, vi har virkelig fået udryttet en del lopper med den. er nemlig ikke vild med at bruge gift, så vi aflopper to gange om dagen og så damprenser et par gange om ugen, og vi er næsten loppefri. vi har ellers ikke haft lopper men da vi flyttede for 5 mdr siden blev vi næsten overfaldet. ejerene for 10 år siden havde dyr, mens dem vi købte huset af, slet ikke havde nogen. så de s... kræ havde ligget i dvale i så mange år.
    så vi fik udskiftet gulvtæppet som havde ligget der i de sidste 30 år.

så nu er vi næsten loppefri.

• #11   5. dec 2014 advantage til misserne og trinol til møbler og tæpper. Misserne må ikke være i rummet når du sprøjter med trinol og der skal efterfølgende luftes ud inden de igen får adgang til rummet. Jeg venter gerne natten over før der igen åbnes til rummet.

• #12   7. dec 2014 Tak for alle rådene

Kommentér på:
Lopper i møblerne ?

Annonce