{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Sammenføring af to missere {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

Så er Putte og jeg tilbage efter et godt stykke tid. smiley
Jeg står i den situation at jeg har kontaktet en masse internater da Putte virkelig godt kunne bruge noget selvskab i form af en ven - kender manges holdning med at katte ikke er et flok dyr osv., så denne/disse holdninger behøver jeg ikke hører på. Dette er en prøve, hvilket alle internaterne er fuldt indforstået med. Går det ikke skal jeg have mulighed for at tilbagelevere vores nye ven. Nå men nu er jeg gået i gang med at lede efter min og Puttes nye ven. :)..
Jeg vil meget gerne hører hvad jeg kan gøre for at gøre sammenføringen mellem de to så succesfuld som muligt?

Jeg har holdt en længere pause herinde fra da jeg synes at mange gange endte tonen meget hård. Men er tilbage, interesseret i at modtage/give råd, men ikke blive dunket i hovedet. Det håber jeg alle acceptere og derfor vil holde tonen sober - ikke for at ligge op til skænderier :)..

Knus herfra og potedask fra Putte smiley


Kommentarer på:  Sammenføring af to missere
  • #2   11. dec 2014 Det vigtigste du skal føre når du kigger efter kat Nr 2 er at sørge for at du finder en kat der sind og aktivitets mæssigt ligner Putte, så er der bedst mulighed for et godt resultat smiley

    Når du så får den lille ny hjem så er det vigtigt du har en ny bakke, nyt legetøj, egen mad og vandskål til den nye, det er ikke sikkert andet end at den vil bruge Puttes men den skal have muligheden for sit eget.
    Og så ellers have rolige omgivelser og lade dem klare det meste selv selv om der er knurren, hvæs og dask.


  • #3   11. dec 2014 CamillaJuul - tusinde tak for rigtig gode råd, har allerede nu to bakker, skal der så en tredje op? :-).. Ville så gerne, sørge for alt er "klar" så vi ikke skal slås med det fra start? Har massere af ekstra mad og vand skåle, som ligger og venter på at komme i brug ;-).. Tid er jeg forberedt på. Og det kommer til at være på deres præmisser.. :-)..

    Heidi - jeg har også planer om, at de skal være "så ens som muligt" af sind. En ny bakke også? Så der skal en tredje bakke op vil du mene? :-).. Du skriver nyt foder, tænker du så, at det skal være et andet mærke eller hvordan? smiley
    Ja knurren, hvæs og dask er jeg forberedt på.. ;-)..


  • #5   11. dec 2014 Nej ikke nyt foder men mad skål.
    Og nej 2 bakker må være nok.


  • #6   11. dec 2014 Nå jeg læste forkert imorges kan jeg se. Skålene er der styr på og alt det andet. Nu håber jeg bare at finde en lækker misling smiley

Kommentér på:
Sammenføring af to missere

Annonce