{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

Bragede hovedet direkte ned i toilettet. {{forumTopicSubject}}

så er vores kære lille ungkat med den misdannede hale, de afbrændte knurhår og den knækkede tand på den igen. Hun havde diarré idag, som hun fik på halen. Vi ville så vaske hendes hale med et par babywipes så hun ikke fik det smurt ud over vægge og møbler. Hun bliver utilfreds med situationen og vælger så at sætte tænderne i hånden på min kæreste, som bliver overrasket, og idet hun kan mærke at han stopper med at tørre hende med wipen, kaster hun sig ud i luften - og slår hovedet direkte ned i porcelænstoilettets kant, hvilket giver et ordentligt brag. Min kæreste er helt ude af den og løber ud efter mig i køkkenet, imens katten ligger på gulvet og mjaver meget. Jeg tager hende ind under køkkenlampen, og kan se at hun bløder ud af munden. Jeg åbner hendes mund (hvilket hun hvinede over) og kan se at hun har fået hakket et endnu større stykke tand af samme tand der allerede har været til tjek efter at være knækket for en måneds tid siden ca. Det sidder skævt, så der sidder en skarp kant. Hun bløder ud af tanden og det tandkød den går imod. Vagtdyrlægen mener at jeg skal kontakte dyrlægen imorgen, fordi det ikke virker særligt generende for hende. Men katten kan ikke spise. Hun lagde sig til at sove i et hjørne hurtigt bagefter. Nu sover hun på sit kradsehus med hovedet ind imod den varme radiator. Jeg har taget kontakt til hende ved at kalde og ae, for at være sikker på at hun nu ikke fik nogle eftermen af en eventuel hjernerystelse. Hun kigger på mig, men er ikke interesseret når jeg rækker hånden ned på gulvet for at hun skal komme, som hun plejer. Hun svarer mig heller ikke som hun plejer, når jeg fx. Spørger "hvor er Fiko?" Eller "missemissemisse", så jeg er lidt i vildrede. Jeg ved at hun har ondt, men hvad skal jeg gøre? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bragede hovedet direkte ned i toilettet.
Kommentér på:
Bragede hovedet direkte ned i toilettet.

Annonce