{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Farvel til lillemissen. {{forumTopicSubject}}

nogen husker nok at jeg oprettede en debat omkring at min kat havde slået hovedet ned i kanten af et porcelænstoilet og knækket tanden + får slået hovedet. Hun var til dyrlæge samme nat, hvilket resulterede i en regning på 1500 kr for at dyrlægen kunne kigge på tanden, give hende et smertestillende stik og et antibiotika stik. Og så hjem igen. Stadig en knækket tand med blottet rod, men ingen havde en tid indenfor kort tid til at få ordnet tanden, så vi fik også noget smertestillende med til hende.
Det gik fint, indtil idag. Hun fik et krampeanfald og blev helt slap. Hendes hoved var hævet op i siden hvor tanden manglede, og hun savlede vildt og voldsomt. Vi styrter til dyrlæge, som ikke kunne gøre andet end at ligge hende til at sove. smiley de mistænker at hun havde fået en hovedskade af sit stunt, og at foder var gået op i nerven og forårsaget en infektion.. Så det er r.i.p min lille mis.... Jeg er bare så ked af det. Og jeg ønsker ikke slag under bæltlestedet for at hun ikke kom til dyrlæge i tide. Ingen ville gøre plads til hende i deres fyldte reservationstider.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til lillemissen.
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 179
    #1   2. jan 2015 Øv altså for en dum oplevelse. ._.
    Kram og tanker herfra..


  • #2   2. jan 2015 Forfærdeligt!
    Nej du gjorde hvad du kunne og hvis Lillemissen havde haft en chance, havde dyrlægen ikke aflivet den.

    R.I.P smiley


  • #3   2. jan 2015 Århh hvor trist og hvor bliver jeg gal på jeres vegne over at ingen dyrlæge så alvoren i hendes skader at de fandt en tid til hende..

    R.I.P lille mis, du fik alt for kort tid her på jorden smiley


  • #4   3. jan 2015 smiley jeg ved hvor dybt det rammer, og hvor tit i vil tænke " hvad nu hvis de havde givet hende behandling fra start, havde vi hende så endnu" det var ikke i orden, at der ikke blev gjort plads til jeres kat hos dyrlægerne, helligdage eller ej smiley
    RIP lille kat.


  • #5   4. jan 2015 Ja, det er skrækkeligt. Jeg var forbandet ulykkelig, og kunne slet ikke få mælet et ord frem i flere timer. Men igår fik jeg et opkald af en kvinde der havde et privat kattehjem i Ribe. Hun havde set alt det her, og så også at vi - pointeret stærkt: lige så langsomt kiggede efter et nyt liv til at vække lejligheden igen - her var blevet SÅ stille at det drev mig til vanvid! smiley Og hun havde en hunkat der næsten lige havde fået taget sine killinger fra og var opereret for tarmslyng. Katten var blevet sendt hen til hende, fordi ejeren ikke gad hende mere, Historien havde rørt hende, så hun ville så gerne om vi ville give denne hunkat et nyt liv. Først var jeg tæt på at sige nej. Jeg følte mig ikke helt parat til en ny kat efter så kort tid, men vi ville da gerne hilse på den. Vi kommer derhen, og katten er allerede fuldt bevidst om at den skulle med os hjem. Jeg tror på skæbnen om at det med Fiko skete, for at Bailey kunne få et hjem hos os. Ingen vil nogensinde kunne erstatte Fiko, og det er der heller ingen der skal prøve på. Men Bailey tog vores hjerter med storm. Med ekstra tæer, ar på maven og de jadegrønne øjne. Jeg er stadig ked af det, men Bailey tager toppen af det, med sin vidunderlige personlighed. smiley

    profilbillede
  • #6   4. jan 2015 Tillykke med Bailey , og godt han kan fylde i tomheden, jeg har altid ønsket mig sådan en kat med kæmpe poter ??
    Jo der er nok en mening med det meste, også når man ikke lige kan finde den.


  • #7   4. jan 2015 Hun er generelt en stor kat. Polydactyl/hemingway. Virkeligt noget specielt. Jeg gætter på de 5-6 kg. smiley

  • #8   4. jan 2015 Pragtfuldt at du ville give hende et hjem trods den svære start.
    Tillykke smiley


  • #9   4. jan 2015 Tja nogle gange er det sådan at kattene vælger os mennesker og ikke omvendt og ihh hvor er det skønt når det sker smiley

    Tillykke med smukke Bailey hun er da slet ikke til at stå for : D


  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 179
    #10   4. jan 2015 Hvor er hun dog smuk!
    Sikke et yndigt ansigt.. :3

    Tillykke med hende.
    Dejligt hun tog med hjem, så hun kan trøste og passe jer lidt smiley smiley


Kommentér på:
Farvel til lillemissen.

Annonce