{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pels...
  • #1   26. jan 2015 Rå æggeblomme kan du godt give indimellem. Jeg ville dog ikke give det oftere end måske en gang om ugen. Og ja, de kan vel teoretisk set både være friske og pasteuriserede. Det burde dog ikke være nødvendigt, såfremt det foder man bruger indeholder nok ordentlig fedt. Hvad fodrer du med?

  • #2   26. jan 2015 Han får RC Maine coon killing og kingsmoor killing. Og når poserne er brugt op skal jeg skifte til voksen foder/ neutraliseret..

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.368
    #3   26. jan 2015 Det vil være bedst at du ikke bruger alt gammel foder op, men beholde lidt af det gamle foder, for at din kat ikke skal få ondt i maven og tynd afføring. Bland 1/4 af det nye i det gamle foder i en uges tid og sådan gør du gradvis næste ugen igen , ca over en 4 uger tid. smiley

  • #4   26. jan 2015 Det er jeg helt med på at det skal ske gradvist. smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.368
    #5   26. jan 2015 Helt ok Ditte,:-) men hvis andre der læser det og ikke ved det, så er indlægget da ikke forgæves smiley

  • #6   26. jan 2015 Nej det er det bestemt ik Janne smiley

  • #7   26. jan 2015 Hvis din kat allerede ser mat/trist ud i pelsen nu, så skal du tænke meget over det, inden du vælger sterilised/light foder. Der er alt for lidt fedt i den slags foder og det går ud over hud og pels på en kat. Det man skal lede efter med tørfoder, er et foder lavet på kød, og ikke på korn og med 20% fedt i. Det er hvad en kat har behov for. Er der mindre i, så vil man ofte opleve problemer.

  • #8   26. jan 2015 Synes ikke han har en mat og kedelig pels og han er virkelig blød i pelsen. Men tænkte i forhold til tørfoder, at det kun var det ene produkt der skulle være light/ neutraliseret og stadig køre med RC Maine coon adult.

    profilbillede
Kommentér på:
Pels...

Annonce