1.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Billige hele døde kaniner?? Billige hele døde kaniner??

Min kære Bisse mand er desværre kommet ind i en periode, hvor alt andet end daggamle kyllinger er yt!
Han NÆGTER råt kød, modsat før.
Kun daggamle kyller dutter -.-
Så jeg har tænkt og tænkt, og min konklusion må være, at det er legeværdien og "vild-heden" som han søger.
Jeg ved, at både min tørkost junkie og ham er VILDE med kaninskind og har både kanin poter, kanin ører og små stykker, som begge er vilde med.
Måske et stykke kaninkød med pels kunne afhjælpe?

Men hvor filan støver man en hel kanin op??? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billige hele døde kaniner??
  • #1   4. feb 2015 Prøv at kontakte en kaninavler nær dig - er selv avler og vi bruger selv vores kaniner til fodring af katte (dem som ikke kan bruges til udstilling)

Kaniner.dk
    og så under:
    http://kaniner.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=56
    klik på div. racer og et dokument bliver åbnet og i bunden kan du så finde avler nær dig smiley

• #2   5. feb 2015 Juvena, det vil sige du får unger for, at slå dem ihjel??

• #4   5. feb 2015 Maria C: Det er min mand der nu står for det med kaniner - og nej vi får ikke kaniner 'bare' for at slå dem ihjel han avler til udstilling og da han avler hollænder som også skal have en perfekt tegning er der desværre rigtig mange unger som ikke kan bruges og de bliver så brugt til slagt så vi udnytter alle kaninerne som ikke kan bruges til avl/udstilling - da vi ikke vil sælge til folk og de så bare kommer til at sidde i et lille bur i haven og ikke få opmærksomhed når lille Lise ikke gider kaninen mere. Vi ved de har haft det godt til de så bliver spist og poter, hale, ører osv. bliver lavet til katte legetøj... Der er kaniner nok på market så derfor har vi valgt at tage ansvar og ikke bare spytte dem ud til forbruger som alligevel sjældent har kaninen mere end 1-2år. (ikke for at skære alle over én kam, der er også dem der virkelig tager ansvar men der er langt imellem - desværre.)

Og jeg spiser 1000 gange heller en kanin jeg ved har haft et godt liv end at købe en kylling i brugsen som jeg ved ikke har haft det godt (men det snakker man jo ikke højt om) for lidt plads, sår alle steder osv. Og det samme med så mange andre 'slagte dyr'

• #5   5. feb 2015 Kanin er vel lige så godt som daggamle kyllinger, der er jo overskudsproduktion, med kyllinger er det jo fravalg fordi de er han dyr! Og overskuddet vil være der uanset om vi vil eller ej, så hvorfor ikke bruge dem fornuftig.
    Man kan jo også købe fodermus, lige fra de små lyserøde og til voksne, det er så mest til slanger, men jeg overvejer da, at Røde skal prøve.

• #6   6. feb 2015 Klamt. . Jeg er imod alt slagtning

• #7   6. feb 2015 Og der har vi bare hver vores holdning, og sådan er det jo...

• #8   6. feb 2015 Maria C - Så spiser du vel heller ikke kød? smiley

• #13   8. feb 2015 Nej nej og nej.
    jeg er .100 procent veganer, ligesom mine forældre.
    Er medlem af diverse forum . Betaler dyre domme i bidrag til dyreorganisationer
    Så svar. Nej bruger heller ingen animalske produkter

• #14   8. feb 2015 Mine høns er tidligere burhøns der ville være aflivet . . Er med i gruppe om, a0 adoptere burhøns

• #15   8. feb 2015 Og hvordan holder du så liv i dine katte, hvis de ikke må få kød?

For det virker lidt dobbeltmoralsk hvis du er imod al slagtning, og ikke selv rører animalske produkter, men stadig giver dine katte kattemad.

• #16   8. feb 2015 Det vigtigste er, at du husker, at katte er rovdyr og kun kan leve af kød, uanset om det er små brune tabs i en pose, hvor du ikke ved hvor kødet kommer fra eller om du køber kød, eller om den er udekat og selv kan dræbe byttet, bare du husker det smiley så kan du være vegetar alt du vil.

• #17   9. feb 2015 Jette l. Jeg er ikke vegetar. Verden til forskel.

Fordi jeg vælger den levevej, så har det intet med andre at gøre. Jeg laver også kød til min mand og søn. Ja mine katte får selvfølgelig kød. J E G Vil bare ikke bidrage med hvad der skal i min krop til industrien.
    Hvis dog bare mennesker kunne holde sig fra kød skulle mange mange dyr ikke holdes fanget og slagtes som de bliver. .
    PS det kød mine katte får rå er fra nabogården . Kødsnedkeren. .

• #18   9. feb 2015 For dyrevældfærden skyld køber jeg økologisk så langt min økonomi holder, æg og mælk er altid øko, kød så tit som muligt, eller fra steder med god dyrevældfærd, jeg kan selt ikke undvære kød smiley men kender flere veganer / vegetarer og det må man da bare respektere.

• #19   14. feb 2015 Vi har vel hver vores måde at takle liv på.

jeg er ikke veganer, vegetar eller lign.

Men nu spurgte jeg sådan set bare om hvor man kan få fingrene i en kanin.

Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Billige hele døde kaniner??

Annonce