{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

annika ..
annika ..
Tilmeldt:
6. okt 2011
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 111

Musik til katte {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg har en indekat, som jeg er har et utroligt tæt forhold til - hun har aldrig kunne lide andre dyr eller mennesker - så det har bare været mig og hende. Hun er meget "afhængig" af min tilstedeværelse, og hader derfor når jeg ikke er hjemme. Har lige læst noget om musik til katte - tror i det ville være en god ide at afspille når jeg ikke er hjemme? Eller bliver det for meget larm?
Og ved i hvilken slags musik der er tale om?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik til katte
  • #1   13. feb 2015 mine går når der bliver tændt for musik

    skal man bruge det til noget så skal du have radioen tændt hele tiden. sådan at den lærer at det er trygt, også når du ikke er hjemme

    har du prøvet at lægge en brugt bluse/t-shirt frem til hende når du ikke er hjemme?
    det trick brugte vi når vi skulle passe lidt forsigtige katte på kv´s pensionat. den var med til at skab tryghed, så de ikke skulle føle sig alene.


  • #2   14. feb 2015 Altsååå..... Mine er til lidt af hvert, men jeg har hørt at klassisk musik skulle være beroligende.
    Husk at katte hører meget bedre end os mennesker, så skru ikke særlig højt op smiley


  • #3   16. feb 2015 Her i huset tænder vi for radioen når vi ikke er hjemme, så er der både lidt musik og lidt stemmer. Ved ikke om det er os der tror, at det beroliger kattene eller hvad det er. Men vi har altid gjort det.
    Når vi gør rent, så får den en gang heavy metal for fulde gardiner (dog ikke vildt højt) og så får alle en hjerneblødning og farer total vildt rundt og leger i hele huset. De er helt vilde med det når vi gør rent og hører musik..... De elsker, at "hjælpe til" smiley


  • #4   16. feb 2015 Hvis jeg skruer op for DAD eller lign. så hænger de nærmest på mig, jeg ved ikke om de tror at jeg skal trøstes smiley

  • #5   17. feb 2015 Tror faktisk det er lidt som med mennesker, de kan fortrækker noget musik frem for andet.. Mine 2 de sidder inde i højtalerne når visse nr bliver spillet, mens de nærmest flygter når der kommer noget andet.
    Og det er ikke en bestemt genre de er kodet ind på.
    Tror nærmere det er visse frekvenser de måske høre eller mærker, som de kan lide..


Kommentér på:
Musik til katte

Annonce