{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er dette?? (GRIMME BILLEDER!!!)
  • #3   6. mar 2015 præsic. desværre er det ikke min. men har snakket med dyrenes beskyttelse...

  • #5   6. mar 2015 Måske Stefan ikke har fundet ejeren.
    Godt du henvendte dig til DB smiley


  • #9   6. mar 2015 Årh, der er så meget grimt derude og det der ser bestemt ikke behageligt ud for katten...........hjælp den hurtigst muligt smiley

  • #12   7. mar 2015 Det kunne da være rart med en opfølgning!!!!!...hvad fejler katten og har den fået hjælp?? smiley

  • #13   7. mar 2015 Kan være den har været i kamp?

  • #14   7. mar 2015 Min Bamse blev engang overfaldet af vores daværende nabos kat og så faktisk ligeså farlig ud som missen her.

    Han var fuld af møg oveni og kom i bad koste hvad det ville. Det viste sig han havde fået en hel del småskrammer i hovedet og de krævede alle oprensning de efterfølgende dage. Naboen har siden aflivet sin kat grundet aggressiv adfærd. Den blev tjekket af hr. Dyr men fejlede ikke noget fysisk


  • #15   7. mar 2015 Dens øre ser lidt røde ud, det kunne godt være øremidder , ellers tror jeg bare den har været oppe at slås , katte kan komme til at se farlige ud når de får nogle skrammer der bløder. Katten ser jo ikke speciel mishandlet ud, måske den har været på tur et par dage, på dame rov og har fået nogle skrammerne, hvis jeg var ejer ville jeg vaske den lidt og så holde øje med infektion.

  • #18   8. mar 2015 hej. har snakket med db som der ville sende beskeden ud til en kreds formand det var fredag aften. en kredformand har 24 til at kontakte mig. men har intet hørt. i morgen kører jeg ud til en dyre hospital og ser om jeg kan låne et bur af en art. derefter når den kommer forbi igen kommer den i buret. jeg tager den til hospitalet. for det er syndt andet!

  • #19   9. mar 2015 Det kunne være en allergisk reaktion på loppekur smiley jeg har set det før hos en omstrejfende kat hvor jeg arbejder. Fik fat i ejer, og det var den forklaring han gav, han fortalte at den var i behandling,.... Det lignede at den havde brandsår i hovedet smiley han fik vist pencilinkur og creme til at smøre den med, så vidt jeg husker.. Mødte den 1 mrd efter..og der så den MEGET bedre ud smiley

  • #20   9. mar 2015 Det kan godt være lidt svært med DB . Men hvis de har sagt de ville sende en ud burde de da dukke op hvis i har en aftale. De har da fælder. Jeg har før kendt til sager der måtte vente til efter weekenden. De skulle prøve at ringe til dem igen hvis du vil bruge dem for man skal være lidt vedholdende nogle gange. Det er ingen kritik men sådan har det været i de tilfælde jeg har kendt til.

Kommentér på:
hvad er dette?? (GRIMME BILLEDER!!!)

Annonce