{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Theresa B
Theresa B
Tilmeldt:
28. mar 2014
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54

Killing kaster slim op {{forumTopicSubject}}

Vores nu en uge gamle killing, begyndte i går at få det lidt skidt. Hun kastede noget slim agtigt noget op ved 23/24 tiden, og så satte jeg hende ind til kattebakken, hvor hendes mad, vand er og hvor hun sover. Hun gik i kattebakken, og havde lidt dårlig mave. Hun plejer at sove i sengen, men gik i går ind under sengen og sov der hele natten.

Det lyder nogle gange som om hun har noget slim siddende, hun hoster/laver lyde som om hun skal kaste op, men gør det ikke.
Hun har ikke spist eller drukket (af hvad jeg kan vurdere) siden i går aftes. Ellers leger hun næsten som hun plejer, hun er lidt mere rolig men det er forståeligt nok.

Jeg har det ikke så godt med at efterlade hende, hver gang jeg går kalder hun, men jeg skal på arbejde nu og er hjemme igen engang ved 14/15 tiden. Skal jeg bekymre mig?

Efter hvad jeg har set kan hun ikke havde spist andet end sit foder, men jeg kan selvfølgelig ikke vide om hun har taget en bid af en plante...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing kaster slim op
  • #3   12. mar 2015 Er killingen kun en uge gammel, eller mener du at du har haft killingen i 1 uge???

    Uanset hvad så når en killing ikke drikker og spiser så skal den akut til dyrlæge, for killinger dehyderer meget hurtigt.


  • Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
    #5   12. mar 2015 Beklager- vi har haft hende i en uge, hun er 13 uger.

    Hun har det godt nu, hun leger, spiser og drikker. Det jeg egentlig underede mig over var det slim der kom. Hun har ikke kattegræs til rådighed, jeg ved ikke om det kan være skyld i noget..

    Vi skal til dyrelæge på mandag hvor hun bliver vaccineret osv, hvis hun får det værre kan vi rykke tiden til i morgen.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #6   12. mar 2015 Hej Theresa B

    Hvis din kat får det være, så må hun ikke vaccineres, hvis hun er syg. Katte skal være helt raske før de vaccineres. smiley


  • Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
    #7   12. mar 2015 Okay smiley

  • Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
    #9   12. mar 2015 Hun hoster ikke mere, eller virker syg overhovedet.

  • #10   12. mar 2015 Jeg ville nmu ikke bekymre mig SÅÅÅ meget igen.

    Det kan være nyt foder, hun har gnavet i en plante, spist noget stø på gulvet.

    Så længe hun spiser, drikker går på bakke og vil lege, så vil mine alarmklokker ikke ringe.

    At hun kalde når du går, det giver fin mening, hun ska jo lige vænne sig til det nye liv og de nye omgivelser


  • Theresa B
    Theresa B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
    #11   12. mar 2015 Okay tak smiley

    Jeg syntes nu også hun virker til at trives. Hun følger mig overalt, hopper op når jeg sidder, og vil meget gerne have kontakt.


Kommentér på:
Killing kaster slim op

Annonce