1.099 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Flyttet fra sin kat Flyttet fra sin kat

Ja vi har lige overtaget et dejligt hus men sælger har valgt ikke at tag sin han kat med sig og jeg har ikke ønsket at overtage den jeg har fanget katten 2 gange og den har store bare pletter på halsen og ned det har nogle kæmpe tæger og masser af lopper men når jeg har fanget den har den ødelagt alt hvad jeg prøvet at sætte den ned i den er mega tynd og ser slet ikke rask ud, vi har sagt at sælger skal komme og hente sin kat og få kørt den til dyrelægen men intet sker er der noget der har en ide om hvad jeg nu kan gøre efter sidst jeg fangede ham har han ikke ville tæt på mig så kan ikke få fat i ham igen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flyttet fra sin kat
  • #1   18. maj 2006 jeg ved ikke hvad der sker med ham han er nu meget sød, jeg har ladet mig fortælle at for 5 år siden var der 11 katte og han er den sidste og høns skulle der også ha været her men da de ikke var sjove mere holdt man op med at fodre dem, og da vi tog hønse gården ned fandt vi en død høne i hegnet så tror ikke katten har haft det nemt

• #2   18. maj 2006 han er ikke øremærket men ved ikke om han har chip men jeg tvivler

• #3   18. maj 2006 Havde de bare sultet deres dyr, da de ikke var "sjove" mere???

Han skulle meldes med det samme, for hvem ved hvem det går ud over næste gang!?! Du har jo hans nr. så vidt jeg har forstået, eller?

Rasende potedask herfra. ()c:< )

• #4   18. maj 2006 han var sød og meget kælen da jeg fik fat i ham han smed sig på jorden og gjorde sig rigtig lækker men nu er han bange for mig jeg satte ham jo i en kasse for at køre ham til dyrelægen og da jeg ikke ved hvad han fejler er jeg ikke vild med at han kommer ind i huset og spiser sammen med de andre dyr

• #5   18. maj 2006 Johanna A. K. M. I. L. S. S. Brüel -

Jeg har kontatet dyrenesbeskyttelse og venter bare på at de svare tilbage men det med at sulte dyrene er kun noget jeg har hørt ved ikke om der er noget i det men tror at det passer når alle her omkring siger det

• #6   18. maj 2006 ja men han er ikke vild

• #8   18. maj 2006 Ja jeg prøver at ringe til dem i håb om at de kan hjælpe den lille mis for i det vejr her er det ikke sjovt at være den

Kommentér på:
Flyttet fra sin kat

Annonce