1.413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

maria F
maria F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

forslag til billiger alternativ til ever clean grus forslag til billiger alternativ til ever clean grus

Hej allesammen

vi startede her hjemme med at købe krystal/perle grus eller hvad det nu hedder og blev lovet af forhandler at sådan en 7 l pose holdte en md eller mere smiley så det lovede jo godt allerede efter 24 timer synes jeg at bakken stank af tis ( er også lidt mere sart med den lugt end de fleste)
så dagen efter ned og købe nyt grus, og er end op med ever clean som jeg er rigtig glad for... men det ligge i den dyre ende synes jeg
er det et alternativ der er lige så godt
det skal være klumpene da jeg synes det er rart at kunne fjerne "klatterne" flere gange daglig for både mig og mis

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forslag til billiger alternativ til ever clean grus
  • #1   19. mar 2015 Jeg bruger Extreme Classic fra Maxizoo til 149 kr for 15 kg. Klumpende og med babypuder smiley

• #2   19. mar 2015 et rigtig godt grus er Super klump kattegrus fra petworld. pris for 1 sæk med 15 kg er 100 kr og tag to for 170
    jeg har jo en del katte og syntes at det er noget af det bedste til at tage lugten. det klumper rigtig godt
    den eneste grund til at jeg ikke pt bruger det, er fordi jeg gerne vil slippe for at skulle hente 10 sække hver mdr. så jeg bestiller golden grey hos zooplus og så bliver det leveret. det er dog også små 10 kr billigere (20 med div rabattere) end superklump

• maria F
    maria F Tilmeldt:
    mar 2015

#3   19. mar 2015 ja den bruger min veninde også med stor glæde jeg er bare så sart med lugte tåler heller ikke parfume og kan lugte pudder/tis blandings duften, når hendes kat er på bakken ( lidt som mennesker der sprayer duft spray når de har lavet stort)
    findes den uden duft i ???
    og klumper den godt

• maria F
    maria F Tilmeldt:
    mar 2015

#4   19. mar 2015 anja n
    er de lige gode, klumper godt, ikke støver alt for meget og uden tilsat duft

• #5   19. mar 2015 på zooplus.de fåes golden grey i flere varianter, også helt uden duft

super klump har en lidt svag duft af sæbe. ikke noget vildt og kun lige i starten

ingen af dem støver

• maria F
    maria F Tilmeldt:
    mar 2015

#6   19. mar 2015 prøver lige at kigge med det samme smiley tak
    var det dig der forslog mig natur legetøj igår minkhaler m.m

• #7   19. mar 2015 jep det var mig smiley

• maria F
    maria F Tilmeldt:
    mar 2015

#8   19. mar 2015 har bestilt den der mix pakke glæder mig rigtig meget til det kommer, tror det er godt for hjerne med lidt dufte der "taler" til deres naturlige instinkt .....
    så tusind tak for forslaget smiley
    derud over er en af min datters træperler hun laver halskæder med blevet et kæmpe hit, det er kun den ene perle der dur men hun har da leget med den et par gange idag smiley det varmer mit hjerte at se hende opføre sig som en alm killing

• maria F
    maria F Tilmeldt:
    mar 2015

#9   19. mar 2015 er der pris forskel på zooplus.dk og zooplus.de

• #10   20. mar 2015 Ja! De er billigere smiley

• #11   20. mar 2015 Jeg bruger Extreme Classic uden duft. Kunne aldrig drømme om at købe grus med parfume, af risiko for at kattene ikke vil gå på bakke (deres lugtesans er trods alt mange gange bedre end vores)

Det virker upåklageligt smiley

• #12   20. mar 2015 Anja n..Petworld har skam webshop :)så bliver det bragt til din dør ??

• #13   20. mar 2015 jo men det er noget af en hamper pris for transport
    i forvejen bestiller jeg alt mit kattemad, hestefoder, fuglefoder og kaninfoder hos zooplus, så det er lige så nemt at få 10 sække med der. og så er fragten under 75 kr for det hele - lige meget hvor meget jeg bestiller

• D.k.J.
    D.k.J. Tilmeldt:
    jan 2015

Katte: 1 Emner: 9 Svar: 50
    #14   22. mar 2015 Netto har 6 liter til 15 kr., det klumper godt og holder en uge til en kat.
    Eneste minus, det støver lidt.

• #15   22. mar 2015 Og så lugter det.

Kan slet ikke anbefale det billige fra netto. Eller det billige fra noget supermarked

• D.k.J.
    D.k.J. Tilmeldt:
    jan 2015

#16   22. mar 2015 Hej Heidi.
    Det er jeg så ikke enig i. Jeg har brugt det i 3 - 4 år, uden at have lugtgener.
    Og katten har ingen problemer/uheld med det. Det støver, men det kan begrænses med lidt omtanke. Så kan godt anbefale Netto's kattegrus klumpeende 6 L til 15,00 kr.

• #17   22. mar 2015 Når grus støver meget: er det så ikke noget med at det kan gå i kattens luftveje ? :3

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #18   22. mar 2015 Jo det er også derfor jeg er stoppet med cement grus og nu har købt Cat's Best Øko Plus kattegrus i mange år. Alt grus støver, det kan ikke undgås at når de skraber i gruset får de cement i deres små luftveje / lunger. smiley

• #19   22. mar 2015 Jeg er også meget glad for CATS Best öko plus smiley

• D.k.J.
    D.k.J. Tilmeldt:
    jan 2015

#20   22. mar 2015 Gruset fra netto støver, men så meget støver det altså heller ikke.

• #21   23. mar 2015 Min Sofus graver som en sindssyg når han er på bakken. Da jeg brugte cement gruset fra netto var han helt grå når han kom ud og han luftede af cement smiley

• maria F
    maria F Tilmeldt:
    mar 2015

#22   23. mar 2015 Tak for alle jeres gode forslag:
    Der er lidt at kigge på smiley

Kommentér på:
forslag til billiger alternativ til ever clean grus

Annonce