{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Lisbeth E
Lisbeth E
Tilmeldt:
4. jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ikke renlig stor killing {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har tre katte en på 14 år ( hun)og 2 på 1 år en hun og en han.
Den mindste hun er en norsk skovkat. Hun tisser på Bakken, men besørger helst på køkkengulvet eller på måtten i gangen.
Jeg har prøvet forskelligt kattegrus og forskellige bakker.

da jeg skiftede grus sidste kom jeg ikke noget grus i den overdækkede bakke som hun virker mest glad for, og nu har hun besørget i den to gange.

jeg har fire kattebakker to på toilettet og to i soveværelset.
er der nogen, der har nogle ideer?
Mvh
Lisbeth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke renlig stor killing
  • #1   3. maj 2015 Du har jo flere kattebakker så det er jo ikke der problemet ligger, du skriver at du har prøvet forskellige slags grus, har du prøvet med forskelligt grus i hver sin bakke??
    Og har du prøvet krystalgrus?? Det har jeg fundet at mine godt kan lide men blot ikke i alle bakkerne, jeg har 2 katte og 4 bakker, de 2 bakker er med krystalgrus og de 2 er med klumpende grus, og jeg har så observeret at min den lille hun helst tisser i krystal og pøller i klumpende, den store har blot en favorit bakke og den er der klumpende i og ellers vælger hun de ene med krystalgrus.

    Er alle dine katte neutraliserede??? Det kan nemlig også være en form for duft markering..


  • #2   3. maj 2015 Jeg ville i en periode prøve, at stille en bakke lige der hvor hun ligger klatten smiley måske ikke så praktisk, men hvis det lykkes kan du gradvist flytte den hen hvor du ønsker.

  • #3   3. maj 2015 Er dine katte neutraliserede?

  • #4   3. maj 2015 har hun altid muligheden for en ren bakke?
    mange især hunkatte er jo lidt sippet


  • Lisbeth E
    Lisbeth E Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   5. maj 2015 Hej
    Tak for svarene.
    Alle kattene er neutraliserede.
    Jeg har i dag prøvet at købe noget duft på spray ved maxi zoo, det hjalp ikke.
    Jeg købte også krystal grus, det vil jeg prøve i morgen.
    Der er to til tre forskelligt slags grus i bakkerne.
    Jeg har meget kort brugt det klumpede, jeg syntes, at det er besværligt, da det ikke kan komme i toilettet. Men hvis det kunne hjælpe, skal det da prøves igen.

    Lisbeth


  • #6   6. maj 2015 Altså det klumpende holder meget bedre på lugten end det ikke klumpende, det ikke klumpende bliver meget hurtigt klamt og tænk på en kat lugter meget bedre end os, vi gider jo heller ikke et toilet der stinker af urin..
    Men krystalgrus er bestemt en mulighed, det syntes jeg selv holder udmærket på lugten, der er også nogle der bruger træpiller, du må prøve dig lidt frem, skift en bakke af gangen og se hvad kattene foretrækker.


  • #7   6. maj 2015 **da jeg skiftede grus sidste kom jeg ikke noget grus i den overdækkede bakke som hun virker mest glad for, og nu har hun besørget i den to gange.**

    Aha. Prøv at lade en af bakkerne være helt uden grus, og brug avispapir i bunden i stedet.

    **Jeg har meget kort brugt det klumpede, jeg syntes, at det er besværligt, da det ikke kan komme i toilettet.**

    Cats Best Øko Plus er klumpende, og skulle kunne skylles ud i toilettet - det står der da på pakken, at det kan.
    Nok ikke lige sagen at ændre grus i alle bakker, nu mens der er urenlighedsproblem, men du kan evt. til en start prøve det i én af bakkerne, og se om det falder i alles smag. smiley


Kommentér på:
Ikke renlig stor killing

Annonce