1.047 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar

30. jun 2008 Følger: 25 Følgere: 14 Katte: 10 Emner: 122 Svar: 478
Erstating af RC kitten foder - nogle foreslag? Erstating af RC kitten foder - nogle foreslag?
Mine katte på 1 og 7 år syntes udelukkende kun at RC kitten dur, jeg har prøvet meget forskelligt foder:
- Kingsmoor
- Porta 21 (den grønne og gule)
- Olivers
- Applaws
- Hills
Også nogle andre mærker jeg ikke lige kan huske
Jeg tænker noget i dur med RC måske andet end kitten?
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
en super godt ting ved foderet er at kattene drikker mere når de får det. har hørt rigtig mange sige det samme.
fik anbefaldt det fordi jeg har en hankat med tendens til blærebetændelse. snakkede med RC i den forbindelse med at jeg skulle have ham hjem.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.144
Normalt går jeg ikke ind for, at blande store mængder af foder på en gang, men hvis du blander det foder de kan lide med noget andet som du har valgt, så tager det duft
Jeg foder stort set kornfrit, og kattene er ikke lige glad for alt, men bliver det blandet med noget hjælper det.
På er tidspunkt havde jeg noget hjemme som ikke var et hit, og jeg havde noget RC special foder tilbage, det blandede jeg i og alt blev spist med velbehag.
Mange siger, at Whiskas bliver blandet med noget duft, jeg er af den overbevisning, at RC bliver det, for alle deres foder dufter stort set ens og ikke som noget andet foder jeg har haft i huset
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg ved i øvrigt at min søsters katte er helt vilde med Select gold som er et helt fornuftigt mærke, de startede også på RC Kitten..
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 14 Katte: 10 Emner: 122 Svar: 478
Erstating af RC kitten foder - nogle foreslag?