1.047 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Erstating af RC kitten foder - nogle foreslag? Erstating af RC kitten foder - nogle foreslag?

Mine katte på 1 og 7 år syntes udelukkende kun at RC kitten dur, jeg har prøvet meget forskelligt foder:

- Kingsmoor
- Porta 21 (den grønne og gule)
- Olivers
- Applaws
- Hills

Også nogle andre mærker jeg ikke lige kan huske smiley

Jeg tænker noget i dur med RC måske andet end kitten?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erstating af RC kitten foder - nogle foreslag?
  • #1   3. maj 2015 rc sterilsed er et hit her i huset - det eneste foder alle 15 gider at spise
    en super godt ting ved foderet er at kattene drikker mere når de får det. har hørt rigtig mange sige det samme.
    fik anbefaldt det fordi jeg har en hankat med tendens til blærebetændelse. snakkede med RC i den forbindelse med at jeg skulle have ham hjem.

• #2   4. maj 2015 Har du prøvet, at blande ? Ikke kun i en overgang, men fortsætte med det.

Normalt går jeg ikke ind for, at blande store mængder af foder på en gang, men hvis du blander det foder de kan lide med noget andet som du har valgt, så tager det duft smiley
    Jeg foder stort set kornfrit, og kattene er ikke lige glad for alt, men bliver det blandet med noget hjælper det.
    På er tidspunkt havde jeg noget hjemme som ikke var et hit, og jeg havde noget RC special foder tilbage, det blandede jeg i og alt blev spist med velbehag.
    Mange siger, at Whiskas bliver blandet med noget duft, jeg er af den overbevisning, at RC bliver det, for alle deres foder dufter stort set ens og ikke som noget andet foder jeg har haft i huset smiley

• #3   4. maj 2015 Med en alder på 1 og 7 år ja så skal du i hvert fald kigge efter andet end Kitten, hvad siger de til andre varianter af RC?? Altså voksen foder så som steriliced??

Jeg ved i øvrigt at min søsters katte er helt vilde med Select gold som er et helt fornuftigt mærke, de startede også på RC Kitten..

• #4   8. maj 2015 Jeg vil prøve mig frem tak for råd smiley

Kommentér på:
Erstating af RC kitten foder - nogle foreslag?

Annonce