13. okt 2009 Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 45
Kat VS Brumbasse Kat VS Brumbasse
Puha en gang panik her i det lille hus idag...
Den stakkels lille Bella-mis, har været oppe og sloges med en brumbasse, med det resultat, at den bidder hende i poten..
Den stakkels lille tøs, bliver selvfølgelig møg forskrækket, og er ikke til at komme til, men poten skal jo tjekkes, idet jeg endnu ikke vidste om den havde bidt eller stukket, så en evt brod skulle jo fjernes.
Hun bliver fanget, men er ikke meget for, at jeg skal se poten, men igen, det skal jo gøres... Kan lige hilse og fortælle, jeg var ikke populær!
Til alt held ser det ud til, at hun er sluppet med forskrækkelsen, og en rød, øm og hævet pote.
Efter at være faldet til ro igen, er hun glad, snakkesaglig, spiser, og hverken halter eller noget og virker ikke til at have feber, PYHA!
Men der bliver naturligvis holdt øje med hende, og er hævelsen ikke faldet imorgen, bliver der lige taget en snak med Dr. Dyr.
Er der andre hvis kat(te) har været uheldig med sådan en fætter?
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Hun jagter stadig gladeligt bier, hvepse og humlebier - men har dog ikke siden kommet med sådan en hævelse.
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 45
Det ligner meget Bella herhjemme.
Hendes ene pote er også næsten dobbelt så stor om den anden.
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Ville starte med et opkald til dyrlægen,
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
Jeg var så hurtig, fordi jeg faktisk skulle hjemmefra og jeg kunne ikke lade han blive hjemme uden opsyn.
Mitti har også forsøgt sig, han har jo set det lykkes for Røde, han var lidt hævet på læben, og da jeg ikke skulle nogen steder holdt jeg godt øje med ham
Mitti spiser og fanger ikke mere bier og hvepse, det gør Røde
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
freddy min første kat var rigtig god til at fange div stikkende kræ, så han havde tit nogle fine tykke poter.
har altid bare holdt øje med katten, for hvis den bliver dårlig
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
http://www.hvepseeksperten.dk/skadedyrsguide/seek/brumbasser.shtml
Kat VS Brumbasse