Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte og hukommelse
  • #1   8. jun 2006 jeg tror det er forskelligt fra kat til kat
    hos os ka daffy fint huske alt muligt også korttidshukommlese, derimod har trixie en hukommelse som en si, hun fatter ikke ret meget

• #2   8. jun 2006 jeg har da hørt om en kat der fik nyt hjem og såå gik den flere 100km hjem til den´s gamle hjem såå men ved ikk

• #3   8. jun 2006 ja det er rigtigt det der med at de kan finde hjem selvom der er flere 100 km. Man tak for hjælpen allesammen.

• #4   8. jun 2006 Jeg tror også lidt det komemr an på alderen af katten..

Jeg tror nemlilg at killinger glemmer hurtigere end voksne katte. F.eks. tror jeg de færreste killinger kan huske deres opdrættermor når der er gået et år eller to, hvis de intet har set til vedkommende i den tid.. Hvor i mod en ældre kat nok kan huske deres madmor bedre.. smiley

Men det er bare en tanke, ikke noget jeg ved med sikkerhed smiley

• #5   8. jun 2006 deres <i> gamle </i> madmor* skulle der stå.. hehe

• #6   8. jun 2006 Min kat kan i hvert fald huske 3 måneder bagud. Jeg boede et andet sted i 3 måneder og havde ham med, og da vi flyttede hjem igen var det som om, han aldrig havde været væk.

Gitte

• #7   8. jun 2006 Min Mea kan i hvert fald sagens huske hvordan det er at være ude, selvom der var g¨ået ca 1½ år siden hun var det sidst

Kommentér på:
katte og hukommelse

Annonce