476 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

FURminator - Korthår FURminator - Korthår

Jeg har lige "host" kommet til at købe denne, da mine øvrige børster og kamme ikke rigtig gav et ordenligt resultat med Speedys pels (korthår)

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzentoilette/buersten/buersten_kaemme/477591

Og hold da op, hvor den virker - 2 tag ned at siderne på Speedy og så var kammen fuld smiley
At man så ikke kom videre med mere, fordi han er en totalt sprællemand, gør knap så meget - han skal jo lige lære det, den (teenage)bandit smiley

Men har man en (viking) kat som min med lidt tyk kort pels, så kan det
varmt anbefales at anskaffe sig en sådan en smiley

De findes selvfølgelig til forskellige længde hår smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FURminator - Korthår
  • #1   28. maj 2015 Jeg har også en FURminator. Og den er ret god. Bruger den dog kun i fældningsperioderne, ellers bruger jeg en stålbørste tingest.
    Feline ELSKER at blive børstet. Jeg skal bare finde børsten/FURminatoren frem, så kommer hun springende, og gnider sig selv op af den smiley

• #2   28. maj 2015 Ja, det er jo dejligt, når det er sådan smiley
    Regner da også med at han fatte fidusen, når det bliver varmere, for så får han det nemt med varme smiley

• #3   28. maj 2015 Jeg har aldrig haft problemer med Feline. Tror godt hun kan lide at den kradser hende smiley Hun elsker også, når jeg kører neglene gennem hendes pels og rigtig kradser hende på ryggen!

Kommentér på:
FURminator - Korthår

Annonce