Den TYNDE kat :/ Den TYNDE kat :/
Hej katte mennesker.
Ved ikke om i kan huske den tynde kat jeg talte om?
Nu er jeg endelig kommet hjem igen(Bor stadig hos min mor)
Min mor siger at det er skide træls, katten tror at den bor hos os nu, fordi til min store overraskelse, er den hoppet rigtig højt op og ind ad vores vindue for at spise vores kats mad.
Den har også været inde på min mors værelse, hvor vores kat så kom og så begyndte de at slås.
Min mor vil IKKE have flere katte og hun er træt af den kat siger hun.
Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Hun synes det er at gøre et alt for stort nummer ud af det, at ringe til katteværnet/dyreværnet og at jeg bare skal lade den kat være. (Hun er træt af at høre om den.) Men mit hjerte gør stadig ondt. Dog er jeg glad fordi at jeg ved hun har fået mad nogle gange nu og hun allerede ligner en der er en smule i bedring end da jeg fandt hende
MEN HVAD SKAL JEG GØRE?
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Det er ikke et ordenligt katteliv at den skal gå og stjæle mad og blive skræmt væk hver gang den bliver opdaget og når du skriver det er en pige så er der sikkert også en flok killinger på vej som hun slet ikke kan give mad, når hun er så tynd... Så internat eller aflivning er kattens bedste muligheder
jun 2015
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 21
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Din mor behøver jo ikke blandes ind i det da du er myndig så du ringer blot selv og får en snak med personen så finder i sammen en løsning..
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/kredsformaend#kr2cHRQYM0g0aWje.97
jun 2015
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 21
Jeg sender en mail om situartionen til dem og så regner jeg med at vi finder ud af noget sammen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Den TYNDE kat :/