{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Sigurd til dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Ja jeg fik jo Sigurd hjem i torsdags og siden da har han bare hostet/spruttet og nyst som en gal. Jeg fik at vide fra hende jeg havde købt ham af at hendes dyrlæge havde behandlet ham for noget der hedder resp. trakt. infektion ( nogen der ved hvad det er?) det står også på hans sundhedsattest.

Efter denne behandling skulle han så være rask. Da han jo hoster og nyser var jeg ik helt overbevist om at han var rask så jeg to til min egen dyrlæge om fredagen. som ik rigtig ku give svar på noget som helst andet end han var rask.

Men nu tager jeg altså til en tredje dyrlæge her kl 14.15 for jeg tror simpelthen ik på at en rask killing nyser og hoster ( nogen gange grøn slim op) Hva siger i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sigurd til dyrlæge
  • #1   21. jun 2006 Uha, den lyder ikke rask ihvertfald..
    Håber den 3 dyrlæge kan hjælpe..

God bedring til ham..

• #2   21. jun 2006 Mange tak, det håber jeg også. Sigurd er ud over det meget frisk og legesyg og fuld af energi, men så ligepludselig får han det sådan. Håber den 3 dyrlæge kan give mig lidt ro i sindet:(

• #3   21. jun 2006 Jamen da jeg fik katten med hjem, stod der jo i sundhedsattsten at han var blevet behandlet og min egen dyrlæge mente heller ik han fejler noget.

Jeg er så lige kommet hjem fra dyrlæge og han er så ikke ordentligt kureret for den infektion, så nu har jeg fået antibiotika med hjem til ham.

Jeg er også gal over at jeg har betalt for en syg kat, som nu har kostet mig 800 oveni og jeg kontakter hende også idag.

Men katten ryger under ingen omstændigheder retur...

Kommentér på:
Sigurd til dyrlæge

Annonce