{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Isa
Isa
Tilmeldt:
11. jan 2015
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp min kastrer han kat strinter inden for!!! {{forumTopicSubject}}

HJÆLP!!!! Min 3 år gamle main coon strinter inden for i lejlighed. Han begynde for en måned siden på det. Det er de samme steder han gør det. Har snart prøve alt med at få ham til at lade være med det. Er der nogen af jer der har nogle gode råd til han stopper med det. Har prøve at lave om på nogle vander jeg havde, luk ham mere ud og vaske hele lejligheden ned med rodalon. Så ved snart ikke hvad mere jeg skal gør. Så pliiis hjælp mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min kastrer han kat strinter inden for!!!
  • #1   12. jul 2015 Er det helt sikkert strint (altså på lodrette flader) eller er det tis?

    Hvis det er strint, så prøv at spraye Feliway på de steder, han strinter op ad.


  • #2   12. jul 2015 Det er strint for det op af tingene

  • #3   12. jul 2015 Det er desværre ikke et problem, der er nemt at løse, men prøv Feliway. Og hvis der er noget, der kan tænkes at stresse ham, så er det der, der skal sættes ind.

    Der har været nogle tråde for nylig om strinte-kastrat. Så prøv evt. at søge på strinter i forum.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #4   12. jul 2015 Hvis katte begynder at strinte, tyder det som regel på at katten er stresset, det kan være mange ting, pludselig forandringer, Feks. nye mennesker i hjemmet, larm, råben, Nye ting der er kommer i lejligheden, En ny kat der er kommet til udenfor. Ja jeg kunne blive ved. smiley Så jeg tror din kat er stresset over noget, prøv at se om du ikke kan finde grunden, det kan godt være nogle uger siden og så først nu er han begyndt at strinte. Pøj pøj

  • #5   12. jul 2015 Enig med Janne..
    Du skal i gang med et detektiv arbejde og finde ud af hvad grunden til han pludselige trang til at markere sig er, og så se om du kan fjerne årsagen, det er desværre ikke altid muligt..

    Min søsters MCO begyndte også i en voksen alder at strikte dog mener jeg han var omkring 7-8 år, grunden for det var muligvis en hunkat udenfor som min søster fodrede begge katte var neutraliserede og hunkatten boede der da de flyttede ind, men i takt med han blev ældre fik han nok behov for at mærke sit territorium tror jeg og måske hang det sammen med at han allerede den gang begyndte at få smerter for da han var 14 havde han så fremskreden HD at han måtte aflives.



  • #9   13. jul 2015 CCD - han kan selv gå ud og in i et stort bur fra et vindu. Men han kommer også ud i snor så han kan bevæge sig noget mere. Har prøve at finde ud af hvorfor han gør der og de eneste to ting vi ikke kan gør noget ved. 1 der render mange løse kat rundt uden for lejligheden, som kan været grunden. Og nr 2 at han ikke må gå løse som andre katte. Og kan heller ikke kommet til det før vi finder noget ande at bo i, da bolig forening har den regel at katte ikke må komme ud for havden

Kommentér på:
Hjælp min kastrer han kat strinter inden for!!!

Annonce