{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370

En af de kæreste/sjoveste videoer jeg har set. <3 {{forumTopicSubject}}

Åhhh hvor er de bare kære de killinger. smiley Kunne ikke lade være med at sidde og små grine af dem. Hvis jeg havde dem herhjemme, ville jeg være bange for at de måske ville komme til at kradse hinanden i øjnene med de skarpe kløer, ja jeg er vist bare en pyllermor.. smiley

https://www.youtube.com/watch?v=VVddM2pgcCY

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En af de kæreste/sjoveste videoer jeg har set. <3
  • #1   19. jul 2015 Ihhh de er sååååååå søde smiley
    Jeg har set den video mange gange og hver eneste gang bliver jeg helt skruk, Ihh hvor jeg bare elsker at have killinger, de er så livsbekræftende, jeg har det nok med killinger som de fleste andre har det med børn smiley smiley smiley smiley

Og ja du er da pylret hvis du tænker på de kan kradse hinanden i øjnene, hvor ofte er det lige det sker?? Ja utroligt nok så er det jo yderst sjældent man hører killinger komme alvorligt til skade, for det kan godt nok gå vildt og lystigt for sig med sådan nogle små nogle, men Ihh hvor er det hyggeligt og sjove at sidde og observere når sådan nogle små størrelser udforsker verden omkring dem og iagttage hvad nyt de lærer for hver dag der går....

Øv hvor ville jeg gerne have killinger igen, tid Vi havde pladsen til både mine 2 møller og en plejemismor med killinger, det er så hyggeligt smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #2   19. jul 2015 Ja Heidi...Hvor kan jeg godt følge dig, man bliver helt skruk og vil bare gerne opleve at have eller passe så små killinger og missemor. Nej du er ikke alene om at dine katte er dine børn, selv om jeg har barn "Voksen nu" så har jeg altid haft det sådan at mine dyr var også mine børn, bare på en anden måde, det er svært at forklarer. smiley

Ja jeg er en pyllermor, det vil jeg gerne indrømme, men rigtigt det sker heldigvis sjælden, de kommer alvorligt til skade med øjnene, bare utrolig, da killinger dasker hinanden i ansigtet som på videoen smiley

Ja det er svært når man ikke har tiden til en lille plejemissemor med killinger, men håber da for dig, at der ikke går så lang tid, så du kan få din killingeskrukbehandlet til næste gang behovet flyder over.. hehe smiley

• #3   19. jul 2015 Jeg har skam tiden til killinger Janne, jeg har blot ikke pladsen til at dele mit hjem op så jeg kan holde kattemor og mine egne adskilt, og med Tøsen den mokke det er det enormt vigtigt smiley smiley smiley
    Men jo måske en dag igen det håber jeg smiley

• #5   20. jul 2015 smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
En af de kæreste/sjoveste videoer jeg har set. <3

Annonce