{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.647 visninger | Oprettet:

Kat fremlysning! {{forumTopicSubject}}

Min klasse kammerat fra varde midtby har fundet ham her, den her lækre fyr ude i deres hæk.

Her har han boet der sommeren over og på trods af mange, mange fremlysninger er hans ejer ikke blevet fundet. Han har hverken øremærke eller chip, men er meget kælen og det er tydeligt at han plejer at være omkring mennesker.

Derfor fremlyser jeg ham herinde. Det er dog et vagt håb da der i forvejen er gjort utroligt meget for at finde hans tidligere ejer.

Skulle der derfor være en derude der kunne tænke sig sådan en lækker fyr, så søger han nyt hjem.

Selvfølgelig kun til et kærligt og varmt sted hvor der både er tid og plads til ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat fremlysning!
  • #1   22. jul 2015 Uuuh han er godt nok lækker! Er han blevet chip checket ved dyrlægen? Det er ikke altid den er til at mærke (mine er chippet ml skulderbladene og det kan ikke mærkes lige meget følsom meget man roder rundt)

  • #2   22. jul 2015 hvis han ikke lige er neu, så skal I huske at han kan være rendt langt, så fremlys ham i et stort område. hankatte kan rende op til 10 km om dagen.

    men smuk er han smiley


  • #3   22. jul 2015 Han er tjekket ved dyrlægen og fremlyst i gennem en måned mange forskellige steder i en stor omkreds.

  • #5   23. jul 2015 Nogle gange må man bare stå model til de mest vanvittige kommentarer herinde. Ikke at jeg skal retfærdiggøre noget for dig, overhovedet. Men fordi andre ikke skal tro at der er det mindste hold i dine sindsyge ideer.

    Det eneste mad han får er det som min veninde begyndte at give ham efter at han har været fremlyst i ugevis og Han ER fremlyst både på nettet og i miles omkreds af hendes bopæl og han har været ved dyrlægen for at blive scanner for chip. Alle naboer, genboer og beboer er adspurgt bare for en sikkerheds skyld. Og der er sat seddler op over alt. Ja det er meget tydeligt at han har haft en ejer som jeg også skriver i teksten. Men vedkommende er enten flyttet, eller har dumpet ham.


  • #7   24. jul 2015 Han boede jo ikke i hendes hæk i fire uger hvis han havde et sted at tage hen. Stop nu.

    Katten har fået et nyt og blivende hjem grundet min venindes dedikation og omsorg.


  • #8   30. jul 2015 ejer kan jo også være en gammel herre eller dame der måske er død ?er der ingen der tænker på det?

Kommentér på:
Kat fremlysning!

Annonce