{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Tis tis og atter tis {{forumTopicSubject}}

Ja..

Monroe (1 år hunkat) og Oscar (1 år kastrat) er begyndt at tisse alle mulige steder - jeg ved ikke om det kun er en af dem eller dem begge...

ligeså snart der er noget nyt på mit værelse tisser de på det... hvis jeg ligger en bluse fra mig på gulvet, eller de har fået noget væltet ned fra vinduet så tisser de på det... - de har tisset på min kommode og på min pc (den var heldigvis slukket da det skete, men den virker ikke længere nu heller..) - de bruger også kattebakken og ingen af dem ser ud til at have besvær med at tisse ellers.. - jeg har desværre ikke været der når det er sket, så det kan vel heller ikke være noget de gør for opmærksomheden???

Til at starte med troede jeg bare det var en fase, men nej.. jeg har prøvet alt med kattegrus af forskellige slags osv og rense bakken i khlorin osv...

men ja....

Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal gøre hvis det bliver ved, for det er meningen jeg skal have dem med i en ny lejlighed her efter sommeren er ovre, og det er altså en ljeligheden hvor der egentlig ikke må være kat - og allerede der løber jeg jo en risiko, men.... ja, hvis der så også er tis overalt.... hvad i alverden skal jeg gøre???

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tis tis og atter tis

Annonce