{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte tis
  • #2   2. maj 2016 Nej

  • #5   2. maj 2016 Ka man os gøre noget ved skoene , for det er nemli kun ved skoene de tisser .

  • #7   2. maj 2016 ud med skoene - fertil kattepis er nærmest umuligt at få væk. Rent lugt-mæssigt. Det kan hurtigt koste mange penge at erstatte det de ødelægger smiley

  • #9   3. maj 2016 Det godt i snakker så grimt når det ik engang er i mit hjem
    Men fortsæt bare


  • #10   3. maj 2016 Hvis det ikke er i dit hjem, så er det heller ikke dine katte der tisser på skoene? Er det korrekt?
    Hvis du har været på besøg hos nogle, hvor kattene har tisset/strintet på dine sko således at de skal smides ud, så kan du kræve erstatning for dine ødelagte sko.


  • #11   3. maj 2016 Nej nemli ik mine sko eller mit hjem ..
    Men det er vel ligemeget så svin mig bare mere til jeg er pisse ligeglad


  • #12   3. maj 2016 Men det er vel ligemeget så svin mig bare mere til jeg er pisse ligeglad
    Og her skriver man sødt og venligt og prøver at hjælpe...
    Hvor har jeg svinet dig til henne? Jeg vejleder dig og stiller et simpelt spørgsmål?
    Hvis du er "pisse ligeglad" hvorfor opretter du så et forumemne omkring det?


  • #13   3. maj 2016 Jeg vil hjælpe den som har problemet som jeg kender..
    Men ku jo godt være du var som andre ku jeg ik vide du var.
    Men vil meget gerne ha din hjælp , gider bare ik folk skriver grimt når man spørg om et spørgsmål når man ik selv er kendt på det område.


  • #14   3. maj 2016 Hmm, til svar på dit spørgsmål - det vil ikke hjælpe at vaske skoene. Desværre er lugten meget svær at komme af med. Jeg tror det bedste ville være at smide dem ud.

  • #15   3. maj 2016 "Men ku jo godt være du var som andre ku jeg ik vide du var"
    Fremover er det en god ide, ikke at gå ud fra ting omhandlende negative toner. Det er altid nemmere at være venlig, men over nettet på skrift kan mange ting misforstås, så hvis man bare altid svarer venligt, så er der større sandsynlighed for at få en venligt og brugbart svar igen. Det er bare et godt råd smiley
    Du kan hjælpe dine venner med nedenstående:
    1. Skoene skal smides ud, det vil være både spild af penge og tid at prøve at gøre dem rene.
    2. Hvis de gerne vil redde deres fremtidige sko, så skal alle katte kastreres eller steriliseres, så skulle tissen gerne holde op.
    3. Hvis tisseriet udenfor kattebakken ikke holder op EFTER neutralisering af alle kattene, så må de træne kattene. Ved desværre ikke hvordan da jeg aldrig har haft sådan et problem. Man kan også kigge på kattebakke gruset. Kan kattene lide det, måske man skal finde andet mærke eller lignende? Har man flere kattebakker (anbefales)?
    4. I mellemtiden så er et skoskab af f.eks. metal god til at beskytte skoene, både fra hunde og katte. (dog vil skoskabet så lugte i stedet for skoene, og der er kun en midlertidig løsning)

    Håber du kan hjælpe dine venner med at få styr på kattene smiley


  • #16   3. maj 2016 Kattetis fra fertile katte er nærmest dømt ude fra starten, det vil være umuligt at vaske lugten ud, det kan godt være du kan vaske dem så lugten her og nu forsvinder men så snart skoen bliver varmet op af fødderne så vil du kunne lugte katte urinen, desværre så ud med skoene smiley

    Hvis ikke man vil have ødelagt sine sko og sit hjem så bør kattene neutraliseres for de vil markere deres territorier når de er fertile, og særligt sko er udsat fordi lugten af forsved er en tricker til kattene om at afsætte deres duft.


  • #17   4. maj 2016 Pas på med metal skoskab for urinen fir det til at ruste og det vil lugte lige så meget ??

  • #18   4. maj 2016 Mange tak for jeres svar alle sammen smiley
    Lassie jeg vil huske og svarer venligt smiley
    Meget undskylde min tone jeg vil huske det til næste gang..
    Men jeg vil prøve at gi mine venner de råd som i er kommet hjem så jeg håber det hjælper.
    For jeg har hellere aldrig haft problem med mine katte de går og tisser så jeg hellere ik vandt til det..:)


  • #19   4. maj 2016 Når man har neutraliserede katte så oplever man sjældent urenlighed problemer med mindre der er sygdom inde over.
    Så jeg syntes du også skal råde dine venner til at få neutraliseret deres katte, så vil de opleve urenlighed stoppe forhåbentligt, hvis ikke det nu er blevet en dårlig vane for dem, så er det jo desværre noget de skal overveje om de kan leve med.


  • #20   4. maj 2016 Held og lykke, håber dine venner vil lytte til nogle gode råd smiley
    Tvivler på at de selv synes det er sjovt at have kattetis i deres sko smiley


  • #21   4. maj 2016 Hej Pernille,
    De kan prøve at få han neutraliseret, det hjalp på min Zero dengang han var 9 måneder og rodalon eller matas' desinfektionsmiddel i stor dunk til en 34-36 kr virker mod lugten.
    Hvis det er selve gulvet, så hjælper Urin Off som kan købes ved de fleste dyrlæger.
    Men vil opfordre at de fpr neutraliseret hankatten, da det meget ofte er årsagen til at de tisser for at markere sig og de fortsætter ofte jo ældre de bliver, desværre.
    Men det kan desværre også være en urinlidelse, så hvis e får ham neutraliseret, så få endelig taget en urinprøve oveni for at tjekke om der skulle være en infektion eller krystaller i den, da det også giver katte anledning til tisseriet. Og enten kan han ikke lide lugten af deres sko ellers fortæller han dem at noget er helt galt ved at tisse der hvor han ved de opdager det...

    Håber inderligt at de finder en løsning. Helt og lykke til hans ejere.


  • linda  L
    linda L Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 2
    #22   5. maj 2016 Hej Pernille. Smid endelig ikke skoene ud. Du kan købe noget der hedder urin off . Min søns kat tissede på hans sko og sofa og lugten forsvandt efter han sprayede dette produkt på. smiley

  • #23   5. maj 2016 Linda L, nu ved jeg ikke om din søns kat er neutraliseret, det gætter jeg på den er, og så er der altså meget stor forskel på lugten fra en fertil hankat og en kastreret hankat, tis fra fertile hankatte er nærmest umulig at komme af med, og bedst som man tror det er lykkedes så bliver området hvor der er tisset enten vådt eller varmet op og så kan du lugte urinen igen.

    Men selvfølgelig er det da et forsøg værd, men meget afhængigt af hvad type sko det er så tvivler jeg på at det lykkedes at komme 100% af med lugten fra fertil hankattepis, den vil dukke op igen efter noget tid og så kan man gå der og lugte af urin smiley


  • linda  L
    linda L Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 2
    #24   8. maj 2016 Heidi N. Den er ikke neutraliseret. Og det eneste Pernille beder om er et godt råd mod lugt og ikke andet. smiley

  • #25   16. maj 2016 Min hankat pissede på min dyne og sengetøj da han var 8 måneder et par måneder efter jeg fik ham hjem. Og der måtte jeg vaske det i rodalon og lugten forsvandt, det gennemgik jeg så 5 gange da jeg så fik ham neutraliseret og så holdt han op, men lugten forsvandt nu engang med rodalon dengang, det er så også omkring 10 ½ år siden da han lige er blevet 11 år.
    Måske rodalon har ændret deres produkt, for jeg synes nemlig ikke det virker lige så godt den dag i dag som det gjorde dengang..


  • #26   16. maj 2016 Vi har som sagt renset (eller forsøgt at rense) hynder ude fra haven med fertilt tis på - intet hjalp og vi endte med at smide dem ud og købe nye. Og så lave en lukket udestue smiley

Kommentér på:
Katte tis

Annonce