Simba kastede op 2 gange idag {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Det skal lige siges at det i dag har været 26 ° i dag, så ved ikke om det de derfor?
Men da han fik vådfodder med lidt vand kastede han brunt op.
Og senere kom min far og gav ham smøreost! (Troede godt at han vidste at killinger/katte ikke spiser smøreost!
Så det kastede han også op
(Skal siges at jeg ikke har set ham drikke vand og det sjælden jeg ser det.. Kan det være derfor? Det er jo en meget varm dag, især også når han har været ude i løbegården)
Men han leger ellers fint og er som han plejer?
PS: han spiste hans Kast op?
jul 2015
Følger: 43 Følgere: 36 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 240
jul 2015
Ved billedet ser lidt voldsomt ud men det er det altså ikke
jul 2015
jul 2015
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
I naturen spiser katte mus og fugle, og drikker sjældent fordi de får væske fra deres bytte, som indeholder ca samme mængde væske som dåse/pose katte mad.
Hvis katte kun får tørkost har de svært ved, at drikke nok, så derfor er det godt du giver vådfoder, og i kan ellers ikke tvinge en kat til, at drikke.
Hvis din kat spiser meget og hurtigt, eller får noget dens mave ikke kan have, så kommer det retur, og når de kommer med hårboller, kan det også ligne, at de kaster op, måske ser du kun lidt væske ( brunligt eller spyt agtigt) men hårbollen har løsnet sig og ryger ned i maven. Og ind imellem ser du noget som ligner en pølse af hår i væsken, det er altsammen normalt.
Jeg vil foreslå dig, at få en grundbog om katte, feks. " Alt om katten" eller " Politikkens kattebog" de vil give dig grundviden og give de ord som du kan bruge når du vil Google, når der er noget du vil vide mere om.
Men bliv endelig ved også, at spørge her inde, for der er ingen som ved alt, men vi får erfaring hen ad vejen, mine første katte fik ikke samme foder som jeg bruger nu, og jeg ringede til dyrlægen og opdrætteren når jeg var usikker, jeg var nemlig ikke på nettet den gang
Nettet er godt, men har man ikke lidt grundviden kan det være svært, at finde det man vil vide noget om.
jul 2015
Og jeg er også meget glad for at have fundet katte galleriet heste galleriet osv for jeres hjælp er en stor hånd for mig og ikke allermindst Simba
jul 2015
jul 2015
Simba kastede op 2 gange idag