{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Simba kastede op 2 gange idag {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Det skal lige siges at det i dag har været 26 ° i dag, så ved ikke om det de derfor?

Men da han fik vådfodder med lidt vand kastede han brunt op.
Og senere kom min far og gav ham smøreost! (Troede godt at han vidste at killinger/katte ikke spiser smøreost! smiley
Så det kastede han også op smiley
(Skal siges at jeg ikke har set ham drikke vand og det sjælden jeg ser det.. Kan det være derfor? Det er jo en meget varm dag, især også når han har været ude i løbegården)
Men han leger ellers fint og er som han plejer?

PS: han spiste hans Kast op?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Simba kastede op 2 gange idag
  • #2   22. aug 2015 Også hvis de ikke har drukket vand i varmen?? smiley

• #5   22. aug 2015 Men vores drikker overhoved ikke det er kun hvis han er mega tørstig ellers kan han undvære indtil vi giver ham lidt mælk i vandet. Hvordan lære vi ham det istedet for at tvinge ham? smiley

Ved billedet ser lidt voldsomt ud men det er det altså ikke smiley

profilbillede
  • #9   22. aug 2015 Og neutra kat: okay tak, så må jeg hellere lade vær med det.

• #11   22. aug 2015 Jep 2 uger, og nej så jeg er desværre ikke ekspert endnu smiley

• #13   22. aug 2015 Du skal endelig ikke give mælk, men fint du putter lidt vand i vådkosten, og hvis du giver vådkost dagligt ( jeg giver morgen og aften) så drikker de ikke så meget.
    I naturen spiser katte mus og fugle, og drikker sjældent fordi de får væske fra deres bytte, som indeholder ca samme mængde væske som dåse/pose katte mad.
    Hvis katte kun får tørkost har de svært ved, at drikke nok, så derfor er det godt du giver vådfoder, og i kan ellers ikke tvinge en kat til, at drikke.

Hvis din kat spiser meget og hurtigt, eller får noget dens mave ikke kan have, så kommer det retur, og når de kommer med hårboller, kan det også ligne, at de kaster op, måske ser du kun lidt væske ( brunligt eller spyt agtigt) men hårbollen har løsnet sig og ryger ned i maven. Og ind imellem ser du noget som ligner en pølse af hår i væsken, det er altsammen normalt.
    Jeg vil foreslå dig, at få en grundbog om katte, feks. " Alt om katten" eller " Politikkens kattebog" de vil give dig grundviden og give de ord som du kan bruge når du vil Google, når der er noget du vil vide mere om.
    Men bliv endelig ved også, at spørge her inde, for der er ingen som ved alt, men vi får erfaring hen ad vejen, mine første katte fik ikke samme foder som jeg bruger nu, og jeg ringede til dyrlægen og opdrætteren når jeg var usikker, jeg var nemlig ikke på nettet den gang smiley
    Nettet er godt, men har man ikke lidt grundviden kan det være svært, at finde det man vil vide noget om.

• #14   22. aug 2015 Jette L: tusind tak for dit svar! smiley
    Og jeg er også meget glad for at have fundet katte galleriet heste galleriet osv for jeres hjælp er en stor hånd for mig og ikke allermindst Simba smiley

• #16   23. aug 2015 Han har altid frisk vand i løbegården/hjemmet og han kan ikke komme ind fordi at han jo ikke må gå frit endnu så på den her måde kommer han udenfor uden at blive væk.

• #18   23. aug 2015 Jep det har han, over halvdelen af løbegården er skygge.

Kommentér på:
Simba kastede op 2 gange idag

Annonce