ARGH! for mange efterlysningssider {{forumTopicSubject}}
Hvad f*nden er meningen med alle de efterlysningssider?
Jo flere sider der findes, desto mere uoverskueligt bliver det at efterlyse sin kat eller finde ejer af en tilløberkat.
Hvis nu der kun var ét eller to steder på nettet, hvor man kunne efterlyse og fremlyse, så ville der være meget større sandsynlighed for at bortkomne dyr kom hjem igen.
* Hvor mange katteejere efterlyser deres bortkomne kat på samtlige efterlysningssider?
* Hvor mange kattefindere orker at tjekke samtlige sider igennem?
* Hvor mange efterlysningssider findes der?! JEG har mistet overblikket.
Jeg har lige brugt en time på at tjekke efterlysninger på mere eller mindre velfungerende hjemmesider: Dyrenes Beskyttelse, Kattens Værn, Dyreværnet, forsvundnedyr.dk , dyrefinderen.dk , Nordjysk Dyreredning, tilfældige facebookgrupper .... og det er ikke alle grupper man kan komme ind på, når man ikke selv er på fjæsen.
Fx kunne jeg ikke komme ind på 'Efterlysninger og fremlysninger af dyr i Østjylland' . Hvis nogen her kan det, gider de så tjekke om nogen efterlyser en (sandsynligvis ret ung) gråstribet kat i Århus syd?
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 88 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 125
Jeg synes ikke lige umiddelbart at jeg kunne se nogen efterlyse en kat af den beskrivelse
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 88 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 125
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Eller også er de alle ude om natten
dec 2006
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
andre steder som kan være en fordel er lokalavisen
dec 2006
Men K*ft hvor er det idiotisk med alle de sites der efterhånden er. (Det er galt nok med to registre). For mange kokke fordærver altså maden.
Det nytter jo ikke noget, hvis man finder en kat og tjekker og fremlyser den på DB, KV og forsvundnedyr, hvis ejeren kun efterlyser og tjekker Dyreværnet og den lokale facebookside.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Tidligere var der en killing som var kørt over, og en anden havde fundet den på vejen ( bilen var åbentbart ikke stoppet) men den kvinde som fandt den, bragte den til dyrlæge, hvor den blev aflivet, og ejeren så den så på Basaren og tog ansvar( killingen var endnu ikke 12 uger, så fatter ikke den var ude)
dec 2006
Der er så mange katte, der er efterlyst - og efterhånden er der også en del, der fremlyses - men alligevel er der alt for få katte, der kommer hjem igen
Med alle de efterlysningssites er det sgu snart ved at være 'Held og Lotto'
ARGH! for mange efterlysningssider