{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Så blev det vores tur. :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Længe siden jeg har været her inde, men det bedste sted at komme af med sine frustrationer.

Vi måtte desværre en tur til vagtdyrlægen her til aften, vi havde set til eftermiddag da vi tømte kattebakker at der var en tis klump med blod i.
Jeg ringede straks til dyrlægen, men efter som vi har 3 katte, var det ikke til at sige hvem som skulle tjekkes, så vi aftale vi sørgede for der kun var en kattebakke at gå i, så vi kunne holde øje med hvem det var. Hvis vi så noget skulle vi afsted med det samme var aftalen.

Kl 20 i aften går Jax så i kattebakken og tisser, og der var blod.. Jeg måtte jo så ringe til dyrlægen, og så måtte vi ellers afsted.
Det værste er næsten, der ingen andre symptomer har været, så vi har ikke kunne spotte det på andre måde.

Hun kunne desværre ikke give os en konkret svar på hvad det var, men hun fortalte pænt at der var 3 muligheder.

En almindelig blærebetændelse, med bakterier i.
En blærebetændelse, hvor der ikke var bakterier i.
Sten i urinvejene.

Hun tjekkede om der var tis i hans blære, men den var tom så hun kunne ikke tage en prøve med det samme. Men han fik så en sprøjte antibiotika, og noget smertestillende der skulle være langtidsvirkende, forstod ikke helt om det var antibiotikaen der skulle være det.
Vi skal så give ham Metacam i 14 dage for at afhjælpe irritationen i blæren, og så skal vi til tjek om 2-3 uger for at se om der er noget endnu, med mindre vi ser han stadig tisser blod om en uges tid, da det lige skal ud af systemet, men gør han det stadig der, er det selvfølgelig afsted igen.

Øv bøv en oplevelse. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det vores tur. :(
Kommentér på:
Så blev det vores tur. :(

Annonce