{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.528 visninger | Oprettet:

fiskeolie og hårtab? {{forumTopicSubject}}

ja chulo taber hår... mange hår. På den grove måde!
Jeg ringede til dyrelægen for at høre om det dog kan være normalt. Jeg blev spurgt om fodder og sådan og der var ingen problemer der. Hun sagde at jeg skulle give ham noget fiskeolie og gærtabeletter for der var nogle gode vitaminer i.

Er der nogen der ved hvor meget fiskeolie jeg må give ham, han fik lidt i går...
og hvis nogen undre sig.... så felder han så meget at man kan tage hele totter ud af hans pels.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fiskeolie og hårtab?
  • #1   6. jul 2006 Det er en udbredt misforståelse blandt mange dyrlæger, at katte bare skal have fiskeolie. Hvis dyrlægen ikke mente du brugte forkert foder, ja så skal vedkommende ikke anbefale fiskeolie, da foderet indeholder alle de vitaminer og mineraler det så skal.
    Fiskeolie får bare foderet til at passere hurtigere gennem tarmen og på den måde opnår du kun at katten ikke optager den næring den skal, fra foderet.

Jeg kan klart anbefale dig at skifte foder til 1st.choice som har et allergifoder, som jeg ved at mange perseropdrættere/udstillere bruger, når deres kattes pels trænger til et skub.

Kommentér på:
fiskeolie og hårtab?

Annonce