Findus er sur efter pensionsophold !? Findus er sur efter pensionsophold !?
Jo, nu skal i høre:
Vi har været på ferie, og kattene har været på kattepension. Da vi kom hjem med kattene, har Findus ændret sig TOTALT!! Han er slet ikke killinge-agtig som han var, og altid har været. Han var pisse-sur bare man nærmede sig! Og han skældte så meget ud på Cirkeline, som er hans halvsøster, og de er ellers bedste venner. Og jeg ville så ræde ham lidt, for hans pels var vildt klam. Og han blev så sur! Jeg har simpelthen aldrig set en kat så sur, og jeg fik flere sæt klør i mine hænder!!
Men her kommer det værste; Findus er jo en tøsedreng. Han tør bare ikke være udenfor, overhovedet, og han flygter bare han ser en solsort. Sidste Søndag (Da vi kom hjem) var han for første gang ude selv og aftenen, og han sloges med en anden kat!!!!! Og det gik virkelig heftigt for sig!! Jeg hørte hele kampen, og først troede jeg det var Bamse, som er en rigtig slagsbror, som var i et af sine værrere slagsmål. Men det var fandme Findus!!
Hvad kan denne pludselige opførsel skyldes!? Jeg tror det er fordi han har haft det af helved til ude på den pension! Men det er altså et MEGET pludseligt skift af personlighed! Han er slet ikke den samme kat mere!
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 79
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 236
Man ved aldrig hvad der sker med dem.
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Katte: 9 Emner: 10 Svar: 89
Det her er da et ret tydeligt bevis på at han ikke har haft det godt..
Håber da han bliver sig selv igen...
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 23
Findus er sur efter pensionsophold !?