1.718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Nerveskade = aflivning? Nerveskade = aflivning?

Hej

Jeg er meget splittet på dette punkt, så må spørge jer til råds.

Vi har fundet en killing 12 uger +
Vi indfangede den fordi det lignede den havde et brækket ben, men da vi fik fat i den var det klart at det er nerveskaden, som gør at den går 'underligt' og ikke rigtigt får bagbenene med sig når den løber, og den svejer fra side til side når den går langsomt, men vælter ikke.

Den er ellers sund, rask, frisk og nysgerrig. Dog er den stadig nervøs når vi kommer for tæt på den, men hverken bider eller river.

Den har overlevet selv til denne alder og er velnæret til trods for dens nerveskade.

Og så er der ingen der savner den da det er en gårdkat ude hvor jeg har min hest, hvor de bare er vant til at passe sig selv og avle til de ikke kan mere... Altså er alle faktisk fuldstændig ligeglade om der er en kat mere eller mindre smiley

Vil sådan en killing nogensinde få et godt liv? Eller vil det bedste for den egentlig være at aflive den?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nerveskade = aflivning?
Kommentér på:
Nerveskade = aflivning?

Annonce