{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Ihh altså...loppeallergi! {{forumTopicSubject}}

Hmm ja jeg har jo så fundet ud af nu at min ene kat (Millie) har loppeallergi! Hvor træls er det ikk lige....

Jeg var til dyrlægen med hende fordi hun havde fået små røde knopper over hele kroppen og kløede sig samt var bar ved halen. Hun fik selvfølgelig også en loppebehandling.
Hun fik en sprøjte imod allergien og piller til en uge og det virkede da også fint i et par dage.

MEN!.....

Nu efter en uge er hun sgu begyndt at få bare pletter!!!?
Hun har en i nakken, i panden og en begyndende plet på brystet....og de vokser ret hurtigt syns jeg....

Mon det kan være de piller den ikke kan tåle?

Syns sgu altid der er noget galt med den kat ;o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihh altså...loppeallergi!
  • #1   9. jul 2006 Nina:

    Mit svar skal på ingen måde erstatte et besøg hos dyrlægen.....men - af egen erfaring med Gizmo vil jeg gætte på at det er sårskorper der begynder at falde af - så ryger pelsen med.

    Men det kan altså også være fordi hun bliver ved at slikke de kløende steder fordi der stadig er noget der irriterer. Gizmo blev pletskaldet på rumpen og på halen - men aldrig i panden - så jeg ville nok lige høre dyrlægen ad i morgen tidlig.


  • #2   9. jul 2006 Har osse haft en kat med loppeallergi - det eneste der virkelig hjælper er at forebygge med Frontline hver 3´md.
    Ikke dryp i nakken - men sprayen............


Kommentér på:
Ihh altså...loppeallergi!

Annonce