402 visninger
|
Oprettet:
Allergi ved katte {{forumTopicSubject}}
Hej, min Bati har allegi. Ja katte kan også have allegi, er der nogen der har katte som også har dette. Dyrlægen jeg var os var ikke så pokkers god til at rådfører mig, så jeg tænkte om der var nogen som har erfaringer med dette. Han informerede mig om at, de kunne komme af maden, rengørings artikler øremider( men det har han ikke) og af orm som han hellere ikke har. Og ja Bati er over et år og det er faktisk først her i varmen at det er brudt ud.. håber der er nogle af jer der ligger inde med nogle råd
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 31
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Jeg havde en kat med foderallergi - symptomerne var ar hun kradsede sig til blods omkring hals/nakke ( dette er ofte tegn på allergi overfor en bestemt slags mad )
Hun kom på et specielt allergen foder - købes hos dyrlæge - dette hjalp kun lidt. Ved udelukkelses metoder fandt jeg til sidst ud af at hun reagerede v/kylling.
Kyllinge og fjerkræs frit foder ( og der findes kun MEGET få ) hjalp hende. Men helt fri blev hun aldrig, men om hun var allergisk overfor mere er jo osse tænkeligt, vi kunne bare ikke finde ud af hvad.
Nogle allergi katte bliver nød til at få prednisolon resten af deres liv hvis de har allergi.
jul 2005
jul 2005
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 221
Min kat før Jeenie bed sig til blods på benene, men det var altid det samme sted. Det kom han aldrig over. Det var noget arveligt.
jul 2005
Allergi ved katte